کد خبر: ۱۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

امام جمعه بخش ششده و قره بلاغ معرفی شد

حجت الاسلام رضا کشاورزی به عنوان امام جمعه بخش ششده و قره بلاغ معرفی شد
به گزارش سرویس سیاسی شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام عادل حاجی پور  مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس اقتضائات گام دوم انقلاب را کاملاً با گام اول متفاوت دانست و گفت: در گذشته کمتر با مفهوم جنگ شناختی آشنا و نسبت به جنگ دشمن در فضای مجازی بی دقت بودیم اما امروز جوانان و نوجوانان ما در خط مقدم مقابله قوی با دشمن در فضای مجازی قرار دارند.

حاجی پور در مراسم معارفه امام جمعه بخش ششده و قره بلاغ شهرستان  فسا و شورای اداری این بخش با اشاره به مسئولیت ائمه جمعه، افزود: امام جمعه نمی تواند در دفتر نشسته و منتظر مراجعات مردمی باشد اقتضائات گام دوم انقلاب متفاوت است امام جمعه نیازمند نقش آفرینی تخصصی در رفع چالش های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی تاکید کرد: این نقش ممتاز امام جمعه است که در دل شهر باید مسائل و مشکلات را احصا کند و در این زمینه هدفمند و با برنامه ریزی در جهت رفع این معضلات بپردازند.

حاجی پور با بیان اینکه از مسئولیت های ائمه جمعه می توان به‌ تحکیم و تعالی خانواده و توجه ویژه به تقویت مساجد اشاره کرد،گفت: همکاری با آموزش و پرورش و شورای فرهنگ عمومی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و همچنین توجه به مطالبات مردمی و برنامه ریزی فرهنگی شهر ازجمله وظایف مهم ائمه جمعه است.

در این مراسم حجت الاسلام صدیق پس از ۴ سال تکریم و حجت الاسلام رضا کشاورزی به عنوان امام جمعه بخش ششده و قره بلاغ معارفه شد.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فسا ، امام جمعه
نظرات بینندگان