کد خبر: ۱۵۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

رسالت خبرنگاران با رسالت پیام آوران کربلا پیوند خورده است

عبداله زاده اظهار کرد: رسالت خبرنگاران با رسالت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به عنوان پیام آوران کربلا پیوند خورده است.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حسن عبداله زاده جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در نشستی که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی بیان کرد: رسالت خبرنگاران با رسالت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به عنوان پیام آوران کربلا پیوند خورده است.

وی تصریح کرد: پیام آوران کربلا رسالت اصلی خود را بعد از واقعه عاشورا اجرا کرده و به تبیین چهره واقعی منافقین، معاندین و مخالفین پرداختند.

عبداله زاده بیان کرد: رسالت اصحاب رسانه سنگین تر از اطلاع رسانی صرف است و رسانه ابزاری برای صدور انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول اذعان کرد: اختلاف سلیقه و تضارب آرا در بسیاری از موارد موجب پیشرفت می شود اما در مقابله با استکبار و دشمن، همه رسانه ها باید در قالب یک جبهه واحد عمل کنند.

وی افزود: رسانه حق طلب و حق مدار است و به دنبال بیان حقایق است و باید بتواند واقعیت را طبق اهداف مورد نظر بیان کند و در خدمت اعتقادات و باورهای تبیین، دین و پرچم و میهن اسلامی باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز قلم، بیان و دوربین خبرنگار تاثیرگذار است عنوان کرد: یکی از مهم تین رسالت انبیاء اطلاع رسانی است و رسالت خبرنگاران شبیه رسالت انبیاء است.

وی تصریح کرد: سپاه فجر فارس یکی از وظایف خود را زمینه سازی و بسترسازی برای نقش آفرینی اصحاب رسانه در این حرفه می داند و حمایت های لازم را در همین راستا انجام می دهد.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان