کد خبر: ۱۵۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

گفتگو مداری در آیین بزرگداشت روز خبرنگار

به پاسداشت روز خبرنگار؛ آیین ویژه ای با حضور استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد در قالب برنامه ای گفتگو مدار برگزار می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به پاسداشت روز خبرنگار با همکاری استانداری فارس این مناسبت را با عنوان رویدادی ارزشمند برای اهالی رسانه، چهارشنبه 26 مرداد ماه جاری ساعت ۱۸ در تالار حافظ با بهره گیری از ارائه مباحثی گفتگومدار و گپ و گفت چهره به چهره با استاندار فارس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

غلامرضا خوش اقبال ​معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: با توجه به شرایط ویژه امسال و تقارن ماه عذاداری محرم با روز خبرنگار، برنامه ریزی شده است تا به گونه حضوری به دفاتر رسانه ها و اهالی خبر مراجعه کرده و از نزدیک مطالب چالشی، موارد و مشکلات این عزیزان را در دستور کار قرار داده باشیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار دیدار صمیمانه و گفتگو مدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران برنامه روز خبرنگار نیز با حضور  محمد هادی ایمانیه استاندارفارس و حمیدرضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس در تالار حافظ برگزار خواهد شد، افزود: از سویی بحث برگزاری کارگاه های تخصصی حوزه مطبوعات و رسانه در تمام استان فارس برنامه ریزی شده که اجرا می شود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان