کد خبر: ۱۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
استفاده ی برخی سودجویان، از خواب غفلت مسئولین فارس؛

شهر را آب برد و مسئولین فرهنگی استان فارس را خواب!!!

شهر سومین حرم اهل بیت شب گذشته باز هم در میان خواب غفلت مسئولین، شاهد رخداد غیر فرهنگی و منافات با شئونات اسلامی بود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، انگار  دسته گل به آب دادن های مسئولین توانمند و پر مدعای این شهر قرار نیست تمامی داشته باشد .

دسته گل هایی که یکی از یکی دیگر زیباتر و خوش رنگ و بوتر است، از همان هایی که وقتی به سراغ شان میرویم تا جویای اتفاقات عجیب و غریبی شهر فرهنگ وهنر ملقب به سومین حرم اهل بیت  شویم "کی بود کی بود، من نبودم هایشان" شروع میشود و توپ مشکلات را به زمین دیگری پاس میدهند.

چندی پیش و در ماجرای زمین اسکیت بلوار چمران که عده ای بسیار اندکی از نوجوانان با سهل انگاری هیئت اسکیت استان، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، نیروی انتظامی، شورای شهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حتی مسئولینی که گمان می کردند این ماجرا هیچ ارتباطی با آنها ندارد اما خود از متولیان اصلی  حوزه حجاب و عفاف بودند، سیل انتقادات زیادی به رسانه ها شد که چرا باید چنین ماجرایی که فقط یک سهل انگاری سهوی بوده است  اینگونه رسانه‌ای می شد؟ حتی در گفتگوی غیر رسمی که با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آن هم در چندین هفته پس از آن ماجرا صورت گرفت، تنها پاسخ وی این بود که در آن مقطع زمانی باید سکوت می کردند تا راهکار جدی برای چنین مشکلاتی اندیشیده شود.

 حتی این موضوع از دهان مسئولان  استان شنیده شد که شورای فرهنگ عمومی استان مهمترین موضوع روی میز این شورا را پرونده زیست عفیفانه و مسئله عفاف و حجاب قرار داده اند و مدعی شدند که ۴۵ دستگاه مکلف شده تا به موضوعات زیست عفیفانه و حجاب و مواردی که مربوط به سبک زندگی اسلامی و انقلابی است، رسیدگی شود.

 اما حالا در تازه ترین و جدیدترین دسته گلی که هم مردم و هم مسئولین به آب داده اند شاهد جمعیتی هستیم که برای استقبال از بازیگران فیلمی در هنر شهر آفتاب گردهم آمدند که در شبکه های خانگی در حال نمایش است که مضمون و موضوع آن هم در جای خود بسی بحث و گفتگو دارد.

شب گذشته در مجموعه هنر شهر آفتاب که گرچه خصوصی است اما تحت نظارت مجموعه اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی است، بازیگران فیلم یاغی که پس از این در پی تحقیقات بعدی مشخص خواهد شد با دعوت چه کسی به شیراز سفر کرده‌اند و چنین برنامه‌ای توسط کدام اداره یا ارگان فرهنگی، طرح و برنامه ریزی شده است، با شکل و شمایلی کاملاً حاشیه ساز و جنجالی آنهم در ماه محرم، ماهی که هنوز دلهای حسینی عزادار سرور و سالار شهیدان است، در میان هیاهوی بسیار جمعیتی مملو ار زن و مرد کنار یکدیگر با شرایطی کاملاً نامناسب وارد صحن این مجموعه می شوند.

در فیلمی که در ادامه همین مطلب مشاهده می‌کنید خواهید دید که چطور بدون رعایت شئونات اسلامی و حتی کرامت انسانی شهروندان، دیوار و حصاری گرداگرد مردم بسته شده به  گونه‌ای که حتی دسترسی به این بازیگران به راحتی امکان پذیر نیست فقط به این خاطر که این ها از قبیله سلبریتی هایی هستند که در طول تاریخ ثابت نموده اند برای ضربه زدن به فرهنگ و هنر غنی و ریشه دار اسلامی این مرز و بوم از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند و قطعاً در چنین رخدادهایی این  موضوعاتی برای آنها اصلاً حائز اهمیت نیست و ماجرایی کاملا عادی است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


اکنون این سوال اساسی را از مسئولین عالی رتبه استان که در راس آن آقای استاندار قرار دارد و سپس رئیس شورای فرهنگ عمومی، دبیر شورا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرمانده انتظامی استان، شهرداری، فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان شیراز و دیگر متولیان استان پرسیده می شود که در چنین شبی کجا بودند که باز هم رخ دادی غیر فرهنگی غیر اسلامی و به دور از شئونات مردم سومین حرم اهل بیت اتفاق افتاد و آنها هم چنان در خواب غفلت فرو رفته اند؟


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان