کد خبر: ۱۵۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

سرپرست جدید فرمانداری لامرد معارفه شد

کرامت فر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری لامرد معرفی شد.

به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، ابراهیم کرامت فر سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لامرد در جلسه معارفه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد حیاتی نماینده فقید لامرد و مهر بیان داشت: امروز که در گلزار شهدای شهرستان حاضر شدیم شهیدی دیدم ۵۷ ساله، شهیدی که رئیس یک اداره بود، شهیدی که سوم خرداد شهید شده بود.

 کرامت فر افزود: امید است همه ما پیرو شهدا باشیم، و باید یادی کنیم از مرحوم حیاتی که خدمات زیادی به این دو شهرستان کرده اند.

وی ضمن بیان خدمات دولت آیت الله رئیسی وحضور وی در جمع مردم در رخدادهای مختلف گفت: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و شما مسئولان باید توجه داشته باشیم نباید کمتر از ایشان عمل کنیم، و هرجا که نیاز باشد مردم حماسه آفرینی می‌کنند پس رسالت ما خدمت به این مردم بزرگوار است.

 سرپرست جدید فرمانداری لامرد با اشاره به اینکه دو سال در این منطقه خدمت کرده ودر برهه‌هایی در استانداری، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر بخش‌ها نیز سمت‌هایی داشته ام، اظهار کرد: با لامرد و ظرفیت‌های آن آشنا هستم، خیلی از افرادی که در جلسه هستند را با اسم و سمت می‌شناسم و در لامرد احساس غریبی نمی‌کنم.

وی افزود: در برخی از شهرهای استان پست‌هایی پیشنهاد شد اما نرفتم ولی وقتی اسم لامرد آمد نتوانستم قبول نکنم، چون شهرستانی است کاملاً کاری و مقتدر و قطب صنعت استان است و می‌توان ظرفیت‌های بیشتری را ایجاد کرد.

کرامت فر در ادامه گفت: مدیریت اجرایی شهرستان کار سختی است و بنده به آن مطلع هستم، باید اراده و انگیزه وجود داشته باشد و به لطف پروردگار محکم و با اقتدار با همکاری شما عزیزان این مسؤولیت را به خوبی انجام دهیم.

سرپرست جدید فرمانداری لامرد الگوی پیشرفت در جمهوری اسلامی پس از انقلاب نام برد و خاطرنشان کرد: لامرد قبل از انقلاب شهرستانی فقیر و عقب افتاده بود که الان به اوج صنعت و قدرت و پیشرفت رسیده است، بدون شک این پیشرفت مرهون اتحاد و همدلی همه مسئولین است و تمامی دستگاه‌های شهرستان پای کار بیایند و لامردی قوی‌تر و مقتدر تر بسازند.

وی افزود: باید برای مردم کار کرد و جناح و جناح بازی نخواهیم داشت، هدف ما باید فقط خدمت به مردم باشد، هیچ چیز نباید مانع خدمت به مردم شود، مردم و نظام وقت خود و سرمایه خود را در اختیار ما قرار نداده اند که صرف جدال‌های بیهوده کنیم.

کرامت فر گفت: عدالت و معنویت و عقلانیت در رأس کارهای ما خواهد بود، ظرفیت خیرین یکی از نقاط قوت ما خواهد بود که به طور کافی از آن استفاده نشده است.

انتهای پیام/ر

منبع: مهر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، لامرد
نظرات بینندگان