کد خبر: ۱۵۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

توضیح دانشگاه شیراز درباره نماد بحث‌برانگیز ورودی

روابط عمومی دانشگاه شیراز طی اطلاعیه‌ای در واکنش به انتشار مطالبی در خصوص طرح ساماندهی ورودی پردیس ارم دانشگاه، توضیحاتی ارائه کرده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،روابط عمومی دانشگاه شیراز در اطلاعیه ای بیان کرد: با توجه به انتشار مطالبی در خصوص طرح ساماندهی ورودی پردیس ارم دانشگاه شیراز در فضای مجازی، ضمن قدردانی از احساس مسئولیت دانشگاهیان گرامی و همشهریان فهیم، نکات زیر را به آگاهی عموم می‌رساند.

در بخش ابتدایی این اطلاعیه آمده است:

 طی چند دهه گذشته، در مدیریت‌های مختلف، برای طراحی سر در ورودی دانشگاه شیراز، چندین نوبت فراخوان عمومی اعلام و طرح‌های بسیاری نیز دریافت شده است؛ اما پس از بررسی طرح‌ها ازسوی اعضای کمیته داوری، چنین نتیجه‌گیری شد که ایجاد هرگونه سازه حجیم در ورودی دانشگاه به‌عنوان سردر، موجب از بین رفتن چشم‌انداز زیبای دانشگاه از داخل خیابان ارم و بالعکس می‌شود، از همین‌ رو تصمیم نهایی آن شد که به‌ جای ساخت سردر، درِ ورودی و محیط پیرامون آن ساماندهی شود.

روابط عمومی دانشگاه شیراز در توضیح بیشتر عنوان کرد: طرح ساماندهی ورودی پردیس ارم دانشگاه شیراز (تصویر پیوست) هنوز کامل نشده و بخش مربوط به نصب المان و آرم دانشگاه نیز با بهره‌مندی از نظرات صاحب‌نظران مرتبط با موضوع، در حال تکمیل و اصلاح است.


انتهای پیام/ ف
برچسب ها: شرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان