کد خبر: ۱۵۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان:

۲۰۰ میلیارد ریال طرح های حوزه درمان در شهرستان های لارستان و اوز بهره برداری شد

سلمان پور گفت:۵ طرح بهداشتی و درمانی در هفته گرامیداشت دولت و در سطح شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان به بهره برداری رسید.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه ،محسن سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان امروز سه شنبه در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی این دانشکده در شهر لار گفت : مجموع اعتبار هزینه شده برای این پنج طرح رقمی افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.

 وی افزود: که با افتتاح این طرح ها بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع به میزان فضاهای موجود بهداشتی و درمانی در منطقه اضافه شد.

سلمان پور  تصریح کرد: کتابخانه حکیم ابوالقاسم فردوسی و سالن مطالعه دانشکده پرستاری لارستان با اعتباری افزون بر ۹۰ میلیارد ریال یکی از طرح های مهم افتتاحی در هفته گرامیداشت دولت بوده است.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان یادآور شد: مرکز جامع توانبخشی شهرستان اوز که از حدود ۵ سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز و بنا به دلایلی راکد و رها شده بود، در این  دولت تعیین تکلیف و به بهره برداری رسید.

سلمان پور گفت: پایگاه اورژانس مهدیه شهر لار با اعتباری حدود ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی دانشکده ، ساختمان اورژانس روستای درز از توابع بخش مرکزی لارستان نیز از دیگر طرح های مهم افتتاحی در هفته دولت امسال و در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان بود.

وی با اشاره به برخی خدمات دولت سیزدهم در دانشکده علوم پزشکی لارستان ظرف یک سال گذشته هم گفت: جذب ۲۰ دانشجوی پزشکی برای نخستین بار می تواند نوید بخش و ایجاد تحول در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و مناطق جنوبی استان فارس برای سال های آینده ره به دنبال داشته باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان همچنین خرید تجهیزات پزشکی با حمایت خیرین و جلب مشارکت های مردمی و نیز تعیین تکلیف برخی پروژه های عمرانی و فضاهای راکد بهداشتی و درمانی  در سطح شهرهای حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان را از دیگر خدمات و عملکرد مثبت در دوران مدیریت جدید این دانشکده عنوان کرد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان