کد خبر: ۱۵۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان فارس:

راهپیمایی دلدادگان اربعین در شیراز برگزار می‌شود

علوی اعلام کرد:پیاده‌روی و راهپیمایی بزرگ دلدادگان اربعین روز شنبه مصادف با اربعین حسینی (ع)در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،سید مجتبی علوی اردکانی روز چهارشنبه در این باره افزود: این مراسم با تجمع بزرگ عاشقان و دلدادگان  اباعبدلله الحسین(ع) روز شنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۰صبح از میدان شهداء (شهرداری)آغاز خواهد شد و سپس جمعیت عزادار به صورت پیاده به طرف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حرکت خواهند کرد و راس ساعت ۱۰:۳۰تجمع بزرگ دلدادگان اربعین را در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)خواهیم داشت.

وی ادامه داد: افزون بر مسیر اصلی، علاقمندان می‌توانند از سه مسیر دیگر میدان شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، چهار راه مشیر به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و میدان شهید مفتح(مصدق) به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) نیز در این مراسم شرکت کنند.

علوی بیان کرد: در این مسیرها با برپایی موکب های پذیرایی و خدمات رسانی و نیز قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین و نوحه‌خوانی و عزاداری، حس و حال پیاده‌روی اربعین برای راهپیمایان ایجاد خواهد شد و فضا فضای پیاده روی اربعین خواهد بود.

دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان فارس عنوان داشت: همچنین در مسیر بین الحرمین حدفاصل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حرم مطهر حضرت سید علاءالدین(ع) نیز موکب های خدمات دهی به شرکت کنندگان در مراسم و دلدادگان حضرت امام حسین(ع) برپا خواهد شد.

مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: از همه عاشقان و دلدادگان آقا اباعبدالله الحسین(ع) جهت شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.مشابه این مراسم که سنگ بنای آن در شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) گذاشته شد و نخستین بار به ابتکار هیئات مذهبی و ارادتمندان به آقا اباعبدالله الحسین(ع) از چند سال پیش در شیراز شروع شد و به بقیه نقاط کشور نیز رسید، در سایر شهرها و نقاط کشور و  استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان