کد خبر: ۱۵۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
مدیرعامل آبفا فارس:

برای پیشبرد اهداف توسعه ای در حوزه آب و فاضلاب، منتظر اعتبارات دولتی نمی مانیم

صادق پور گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه ای در حوزه آب و فاضلاب، منتظر اعتبارات دولتی نمی مانیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی جان صادق‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس در جلسه ای با فرماندار شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر اوز، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان، گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه ای خود در حوزه ی آب و فاضلاب، نباید متکی به اعتبارات دولتی باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که خیرین آبرسان همواره در شهرستان های جنوب استان فارس منشأ خدمات عام المنفعه و اقدامات خداپسندانه بوده اند، گفت: ما در شهرستان های جنوبی، به ویژه شهرستان اوز همواره شاهد حضور پررنگ خیرین مهرورز و نیکوکار در عرصه ی آبرسانی به مردم بوده ایم.

صادق پور در ادامه عنوان کرد: طی سال های اخیر نیز خیرین نیکوکار و مردم بخشنده ی شهرستان اوز همواره بدون چشم داشت در احداث و اجرای طرح های آبرسانی مشارکت داشته اند که البته از این مردم بلند طبع همین انتظار را داریم.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همچنین تصریح کرد: کمبود منابع مالی شرایط را به گونه ای رقم زده است که دیگر برای اجرای طرح های آبرسانی منتظر و متکی به اعتبارات دولتی نباشیم.

صادق پور، شرکت آبفا استان فارس را پیشقدم در ارائه ی خدمات موثر آب و فاضلاب در استان فارس دانست و گفت: به همراهی مسئولین محلی برای پیشبرد مطلوب امور نیازمندیم و در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز آماده ی اجرای طرح ها و پروژه های جدید آبرسانی در شهرستان اوز هستیم.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان