کد خبر: ۱۵۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱

فجر سپاسی از سد سایپا گذشت

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مصاف با تیم سایپا با گلزنی حسین مهربان از سد حریف خود گذشت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میان دو نماینده شیراز و تهران برگزار شد که چهار هفته ابتدایی را با شرایط متفاوتی پشت سر گذاشته بودند. یک سوی این مسابقه سایپا قرار داشت که پس از شروع خوب و کسب دو پیروزی در دو هفته ابتدایی، هفته های سوم و چهارم را با باخت و تساوی پشت سر گذاشته بود و در سوی دیگر شاگردان مهدی رجب زاده قرار داشتند که پس از سقوط از لیگ برتر سه هفته پیاپی برای آنها با تساوی همراه شد و در هفته چهارم سرانجام به پیروزی رسیدند تا حالا با کسب دومین پیروزی متوالی در پنجمین بازی فصل خیلی زود به جمع مدعیان بازگردند.

این مسابقه با گلزنی حسین مهربان روی پاس علی آل کثیر در دقیقه 14 برای شاگردان رجب زاده آغاز شد و این مهاجم توانست روی پاس دقیقی که در عمق به او رسیده بود گل اول مسابقه را ثبت کند.

 در ادامه شاگردان محمود فکری که البته خودش از روی سکوها به دلیل اخراج در بازی قبلی، این بازی را تماشا می کرد عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند ولی بدشانسی و کم دقتی بازیکنان این تیم سبب شد تا به نتیجه نرسند و پس از شکست مقابل خیبرخرم آباد در هفته سوم، دومین شکست خانگی را در سومین بازی در اکباتان تجربه کردند.


با این شکست سایپا که در دو هفته ابتدایی شرایط خوبی داشت، 7 امتیازی ماند و به رتبه هشتم سقوط کرد ولی در سوی دیگر فجر 9 امتیازی شد و به رتبه سوم صعود کرد.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: فوتبال ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان