کد خبر: ۱۵۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس درآیین استانی زنگ غنچه ها درشیراز درخواست کرد:

معلمان، دانش آموزان را برای موثر بودن در عرصه اجتماع و حرکت رو به کمال تربیت کنند

بذز افکن گفت: با تمام توان باید برای آموزش و تربیت دانش آموزان تلاش و برنامه ریزی و مسیر رشد و شکوفایی شان را ایجاد نماییم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مجید بذرافکن معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در ویژه برنامه روز غنچه ها ویژه پيش دبستانی های فارس گفت: امروز ناب ترین، پاک ترین و زیباترین آفریده های الهی در مراکز پيش دبستانی ها قدم گذاشتند که به تعبیری غنچه هایی هستند که ما منتظر شکوفایی آن ها هستیم.

وی  بچه ها را امانت هایی دانست که باید ما خودمان را در برابر آموزش آن ها مسئول بدانیم، گفت: با تمام توان باید برای آموزش و تربیت آن ها تلاش و برنامه ریزی کنیم.

بذرافکن ضمن اشاره به آمار دانش آموزان ابتدایی گفت: در استان فارس نیم میلیون دانش آموز ابتدایی هستند که پیش بینی می شود قریب به نود هزار نفر در پایه ی اول را ثبت نام کنیم که حدود نود و پنج درصد آن ها ثبت نام کردند و بقیه تا ابتدای سال
مهرماه ثبت نام خود را انجام می دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس بچه ها را مسافران سفر یادگیری دانست و گفت: دانش آموزان باید علم و معرفت و رشد کافی را برای موثر بودن در عرصه اجتماع و طی کردن حرکت رو به کمال را بدست آورند و این مهم تنها با عوامل مدرسه در تحقق اهداف تعلیم و تربیت محقق نخواهد شد بلکه باید خانواده هم با وحدت رویه ای دراین مسیر همراه باشند.

لازم بذکر است: این ویژه برنامه همزمان در دو هزار و ششصد پیش دبستانی سراسر استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان