کد خبر: ۱۵۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
فعال فرهنگی سیاسی در گفتگو با شیرازه: 

با اسم رمز مهسا امینی به دنبال تجزیه کشور هستند/پرچم ایران بالاست

خوشبخت بیان کرد:  دشمنان خارجی و مزدوران داخلیشان تمام تلاش خود را برای زیرکشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به کار بسته اند و با اسم رمز مهسا امینی دنبال تجزیه کشور هستند. 
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ملت ایران یک ملت غیرتمند هستند که در طول تاریخ همواره حماسه و افتخارآفرینی کردند و در زیر سایه پرچم، وحدت و همبستگی و انسجام خود را حفظ کرده و یک ملت خاص در بین ملت های دنیا هستند.

در آغاز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برخی عمر انقلاب را کوتاه عنوان کرده و معتقد بودند کودک نوپای انقلاب اسلامی در مقابل سختی ها و اهرم فشارها و تحریم های ظالمان و جنایت های سفاکان دوامی نمی آورد و خیلی زود نظام از هم می پاشد.

اما زهی خیال باطل، علیرغم میل بدخواهان، خناسان و دژخیمان و سران استکبار و کارشکنی های داخلی و خارجی، ملت ایران، با قدرت، صلابت، وحدت و انسجام در زیر سایه پرچم و با توکل به خداوند و الگوگیری از مکتب شهدا که در امتداد مکتب عاشوراست پیشروی کرده و به سرعت طی مسیر می کند. 

یکی از نمونه های صلابت و ایستادگی مردم را می توان دفاع مقدس و جانانه مردم ایران با دست خالی و تنها با اتکا به نیروی ایمان و تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد. در این میدان ایران و ایرانی به دنیا فهماند که هرگونه تجاوزی را برنمی تابد و برای پایداری این مرز بوم، اهتزاز پرچم و رفاه و آسایش هموطنان و دفاع از ناموس جان می دهد تا ایران بماند،  ناموس حفظ شود و پرچم بالا باشد. 

اخیرا متاسفانه عده ای اغتشاشگر در قالب پیاده نظام دشمن به بهانه واهی دفاع از خون مهسا امینی و در واقع در راستای منافع دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران، به پرچم ایران و قرآن اهانت کرده و با سردادن شعارهای ساختارشکنانه، به دنبال آشوب و تجزیه ایران هستند. 

رحمت اله خوشبخت فعال فرهنگی سیاسی در گفتگو با شیرازه اظهار کرد: رنگ های پرچم مقدس خوشرنگ نظام مقدس اسلامی، هر کدام تبلور بخشی از آرمانها و ایده های مردم مسلمان و سلحشور کشور عزیز اسلامی مان است.

خوشبخت ابراز کرد: رنگ قرمز پرچم نشانه شهادت طلبی در راه اعتلای دین و وطن عزیز، رنگ سبز به معنای ایده مقدس انتظار منجی عالم بشریت و رنگ سفید به نشانه صلح و دوستی و توجه به مسایل انسانی در سراسر جهان هستی است. 

این کارشناس سیاسی فرهنگی ابراز کرد:  کلمه الله و واژه های الله اکبر این پرچم مقدس را مزین نموده است. 

خوشبخت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ۴۴ سال با این پرچم مقدس توانسته نظم نوین اسلامی و انسانی را جایگزین نظم نوین نظام سلطه که مبنایش استثمار و استعمار بشریت است نماید.

وی تصریح کرد: در این مسیر پر افتخار و ارزشمند هزینه های زیادی داده شده و حدود ۲۵۰ هزار شهید جان برکف فدای این پرچم شده اند.

خوشبخت بیان کرد: با همه دشمنی های تمام نظام سلطه و ظلم ها و جنگ و ستیزی که در عرصه های مختلف به این ملت سلحشور در لوای این پرچم مقدس تحمیل شده، امروز پرچم مقدس ما در عرصه های مختلف در حال اهتزاز است.

وی ادامه داد: امروز زنان و مردان و جوانان ما در عرصه ورزش در میادین مختلف جهانی المپیک پاراالمپیک جام جهانی فوتبال و در رشته های مختلف ورزشی بارها با رشادت و پایمردی مردم عزیز این پرچم مقدس به اهتزاز در آمده و ورزشکاران ما در عرصه های پهلوانی و قهرمانی در دنیا حرف برای گفتن دارند.

این کارشناس سیاسی فرهنگی افزود: در بعد علمی پیشرفتهای علمی کشور در عرصه های مختلف هسته ای نانو و علوم پزشکی و .....اظهر من الشمس است و جایگاه علمی کشور عزیزمان در بین کشورهای مختلف که بیش از چند قرن سابقه در میدانهای مختلف علمی دارند واقعا افتخار آمیز است.

خوشبخت بیان کرد: در زمینه مسائل نظامی در بحث موشکهای نقطه زن و هواپیماهای بدون سرنشین و سایر امور نظامی بر همگان روشن است تا حدی که به گفته کارشناسان نظامی غرب حضور پهبادهای ایرانی در جنگ روسیه و اوکراین تحولی ایجاد نموده و همه این پیشرفتها در سایه رشادت دانشمندان کشور و با توجه به شعار اساسی ما می توانیم اتفاق افتاده است. 

وی گفت: دشمنان خارجی و مزدوران داخلیشان تمام مساعی خود برای زیر کشیدن این پرچم مقدس به کار بسته اند و با اسم رمز مهساء امینی به دنبال تجزیه این کشور عزیز هستند غافل از اینکه دریغ است ایران که ویران شود.

خوشبخت تصریح کرد: رژیم نامشروع صیهیونیستی و دولت قرون وسطایی سعودی و عوامل رسانه ای شان نمی توانند خدشه ای به این پرچم مقدس وارد کنند چرا که برای اعتلای این پرچم ما بزرگان و دانشمندان مانند حاج قاسم، شهید فخری زاده، شهید رضایی نژاد، علی محمدی و چند صد هزار شهید گلگون کفن داده ایم.

 وی اذعان کرد: در کنار مردم ایران به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم کهن اعلام می کنیم اگر بخواهند به این پرچم مقدس توهین کنند با همه وجود خودمان را فدای این پرچم خواهیم کرد و جان ناقابل در سایه سار این پرچم مقدس هیچ ارزشی ندارد.

به گزارش شیرازه، برای اهتزاز پرچم ایران اسلامی جان های بسیاری فدا شده و شهدا، ورزشکاران،  نخبگان،  هنرمندان، پزشکان،  کارگران،  معلمان، دانشجویان،  اساتید و... در

یک کلام مردم ایران،  هر یک به سهم خود برای بالا بودن این پرچم تلاش کرده و در این مسیر عقب ننشسته و با حضور به موقع و بصیرت خود بار دیگر نقشه دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب می کنند. 

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، پرچم ایران
نظرات بینندگان