کد خبر: ۱۵۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس فارس؛

دشمن با استفاده از عملیات رسانه ای در پی اضمحلال نظام اسلامی است

کوشکی گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ امنیتی شکست خورده اما نا امید نشده و تمام توان خود را به عرصه جنگ نرم آورده است در این جنگ دشمن با استفاده از ظر فیت فضای مجازی و عملیات رسانه ای در پی اضمحلال نظام اسلامی است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سردار سعید کوشکی جهرمی  رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان فارس در حماسه  حضور 31 شهریور ماه بسیجیان شهرستان قیروکارزین  اظهار کرد:  امروز  دشمن در عرصه جنگ امنیتی شکست خورده اما نا امید نشده وتمام توان خود را به عرصه جنگ نرم آورده است در این جنگ دشمن با استفاده از ظر فیت فضای مجازی و عملیات رسانه ای در پی اضمحلال نظام اسلامی است.

وی افزود:  دشمن برای اینکه بتواند به مقصودش برسد با استفاده از ابزار شایعه ، فریب و به میدان آوردن منافقین سناریوی محکمی در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: دشمن می خواهد  با کوچک نمایی و سیاه نمایی ،پیشرفت های جمهوری اسلامی که مثل یک خار در چشم و گلوی آن ها گیر کرده است نادیده بگیرند.

رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان فارس با بیان هیاهوی دشمن در چند روز اخیر در فضای مجازی ، ابراز داشت :  اینهایی که در چند شهر جمع شده وهیاهو و حشی گری به راه انداختند و به امکانات بیت المال و مردم  آسیب  رساندند کف بر روی آبند و به فضل الهی این ها تمام خواهد شد.

سردار کوشکی در ادامه عنوان کرد: عداه ای آشوبگر وحشی که هیچ منطقی،  حتی منطق انسانی ندارند بر علیه همه ارزش ها برخاستند وبا سوزاندن قرآن کریم ، کشیدن چادر  از زن مسلمان ، کشتن انسان بی گناه ماهیت پلید خود را بخوبی نشان دادند، عقبه  آن ها  از طرف همان منافقینی است که در صدر انقلاب برای نابودی انقلاب اسلامی  کمر همت بسته بودند.

وی خطاب به مردم شهرستان قیروکارزین  اظهار کرد : مردم عزیز و شریف خطه قیروکارزین، جوانان شما با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شما عزت بخشیدند ومطمئن باشید دشمن دراین صحنه جدیدی که طراحی کرده است بهره ای نخواهد برد به شرطی که ما کلام رهبر عزیزمان را سرلوحه خود  قرار دهیم.

سردار کوشکی عنوان کرد:  جوانان  در 8سال دفاع مقدس جانانه مقاومت کردند و نگذاشتند کشور فرو بریزد و قطعا شما نوجوانان وجوانان امروز که دفاع مقدس را ندیدید.  با پای گذاشتن در عرصه جنگ نرم دشمن را مستاصل خواهید کرد .

 رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان فارس در تشریح استفاده ازظرفیت فضای مجازی ادامه داد:  امیدواریم با همت دولت انقلابی  عرصه رها شده فضای مجازی هر چه سریعتر ساماندهی شود و بتوانیم در این عرصه از تلاش های دشمن جلوگیری کرده و خاکریز در اختیار دشمن قرار ندهیم.

سردار کوشکی با بیان اینکه  حضورامروز شما جوانان در این گرما نشان از آمادگی شماست  گفت: امروز شما جوانان شرایط جامعه را خوب بفهمید و بصیر باشید و در لحظه در میدان باشید.

وی با بیان اینکه خدا فرموده است نترسید و نهراسید شما برترید  به شرطی که مومن باشید  افزود: امروز قاعده کار ما این است که به فرموده مقام معظم رهبری   همه صاحبان قلم و بیان، جهاد تبیین را جدی بگیرند و  در عرصه باید حضور داشته باشییم به ویژه در فضای مسمومی که دشمن در حال طراحی است قدم و قلم نرنیم ، حضور پیدا نکنیم و به شایعات دشمن توجه نکنیم.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان