کد خبر: ۱۵۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
نماینده مردم شیراز و زرقان در گفتگو با شیرازه:

مردم با حضورشان در راهپیمایی پاسخ شجاعانه ای به اغتشاش گران دادند

عزیزی گفت:مردم ، دلدادگان و فرزندان مکتب انقلاب اسلامی با حضورشان در صحنه به افرادی که دخیل در ایجاد نا امنی و اغتشاش بودند پاسخ شجاعانه ای دادند.
به گزارش سرویس سیاسی  شیرازه،ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس جمعه در  راهپیمایی  اعتراض مردم به رفتار ها و خشونت های اخیر در کشور به خبرنگار این رسانه گفت: امروز  مردم شیراز  برای ادای تکلیف و پاسخ کوبنده به هنجار شکنی های اخیر که توسط گروه هایی که قصد بر ایجاد نا امنی و اغتشاش در وطن هستند، بعد از نماز جمعه در راهپیمایی با حضورشان باشکوه برگزار شد.

وی در ادامه افزود:مردم ، دلدادگان و فرزندان مکتب انقلاب اسلامی  با حضورشان در صحنه  به افرادی که دخیل در ایجاد نا امنی و اغتشاش بودند پاسخ شجاعانه ای دادند.

عزیزی با اشاره به اینکه هراقدامی از مسیر روشن ،مشخص وچهارچوب دار خود پیگیری شود تصریح کرد:به طور کلی  اقدامات و رفتار هایی که انجام شده از جمله تخریب اموال عمومی، بی حرمتی به زنان محجبه  ، توهین به مقدسات و تمامی رفتار هایی که خلاف شئونات دین و ارزش های انقلاب اسلامی را پایین بیاورد برخورد قانونی شده همچنین این را بدانند با امتی شجاع ، ایستاده  و مصمم رو به رو می شوند‌.

وی در پایان خطاب به افراد اغتشاشگر گفت: افرادی که دست به رفتار ها و اقدامات هنجار شکنی می‌زدند به سر جای خود می‌نشینند و برخورد قانونی با آنان خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان