کد خبر: ۱۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اعلام انزجار مردم شیراز از هنجارشکنان؛

امام جمعه شیراز؛ مردم انقلابی تا آخر پای همه ارزش های دینی ایرانی و اسلامی خود ایستاده اند

آیت الله دژکام با بیان اینکه که مردم انقلابی تا آخر پای همه ارزش های دینی ایرانی و اسلامی خود ایستاده اند، اظهار کرد: این مردم تا پرچم عظمت و عزت را به دست امام زمان (عج) نسپارند دست از قیام خود نخواهند کشید .
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امروز جمعه یکم مهرماه مردم ولایت مدار و انقلابی شهر شیراز پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه  با برگزاری راهپیمایی به تحرکات هنجار شکنان در روزهای اخیر واکنش نشان دادند و با حضور گسترده و پر شور، خود بار دیگر تاکید کردند که همواره در خط انقلاب، رهبری و نظام اسلامی هستند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار شیرازه در خصوص اغتشاشات چند روز اخیر عنوان کرد: مردم حزب اللهی و سربلند شیراز امروز پس از نماز جمعه با حضور پرشور خود در خیابانهای شهر، توطئه های دشمنان و نفوذی های آمریکا را در کشورمان محکوم کرده و یک بار دیگر با رهبری، نظام، آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا بیعت کردند.

وی با بیان اینکه که مردم انقلابی تا آخر پای همه ارزش های دینی ایرانی و اسلامی خود ایستاده اند، اظهار کرد: این مردم تا  پرچم عظمت و عزت را به دست امام زمان (عج) نسپارند دست از قیام خود نخواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، ابراز امیدواری کرد که  افرادی که فریب دستگاه های بیگانه را خورده‌اند، خداوند هدایتشان کرده و به دامن ملت بازگردند.

انتهای پیام/س


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، راهپیمایی
نظرات بینندگان