کد خبر: ۱۵۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
امام جمعه قیروکارزین:

اگر روزی کسانی بخواهند به این کشور ضربه بزنند مردم انقلابی 9 دی ها را خواهند آفرید

امام جمعه قیروکارزین گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی ما پای شهدا و دین خواهند ایستاد و اگر روزی کسانی بخواهند به این کشور ضربه بزنند 9 دی ها را خواهند آفرید
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، امام جمعه قیروکارزین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قیروکارزین با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایثارگران و شهدا  به جمهوری اسلامی ایران عزت بخشدیدند  و در همین راستا  ما پای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام صداقت با توجه به شایعات در خصوص حجاب در فضای مجازی  گفت: آیا واقعا حجاب در اسلام امری ضروری و واجب نیست؟ اگر کسی به قرآن و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع)  نگاه بیاندازد به بقین در می یابد نه اینکه واجب است بلکه جزء ضروریات دین اسلام است.

وی افزود: حجاب قبل از اینکه در اسلام به عنوان امری واجب  مطرح باشد در ادیان گذشته و حتی ایران باستان به عنوان ارزش و برای زنان کرامت  تلقی می شده است.

وی با انتقاد به عده ای که چرا نسبت خلاف به دین و قرآن می دهید که حجاب در قرآن نیامده است و جوان ما هم در فضای مجازی مشاهده می کند و آن را باور می کند.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه حجاب به عنوان قانون می باشد و نمی شود از قانون تخطی کرد اظهار داشت: حجاب برای  زن کرامت و ارزش  آور است و سبب امنیت و حفظ او از آسیب های اجتماعی اسست.

حجت الاسلام صداقت  افزود: بخشی از خیانت ها، طلاق های موجود در جامعه  از همین جلوه گرهای و بد حجابی در خیابان ها و در برابر نامحرم است و جامعه را به سوی صلاح و رستگاری نخواهد برد. 

وی با بیان اینکه در فضای مجازی عنوان می شود که حجاب برای خانواده های معروف و بزرگ و دارای ارزش است گفت: اسلام همه خانواده ها و مردم را بزرگ و باارزش می شمارد و کرامت را برای همه می خواهد.

حجت الاسلام صداقت  ابراز داشت: تاریخ نشان می دهد دشمن از بداخلاقی ها و بدحجابی ها علیه دین استفاده کرده است و جریان اندلس، اسپانیای امروز چند قرن دست مسلمان ها بود و با ابزار بی حجابی  از دست مسلمانان گرفتند.

امام جمعه قیروکارزین  عنوان کرد: امروز بی حجابی یک ابزاری است برای دشمن برای به شکست رساندن انقلاب اسلامی ، برای حفظ استعماری گری و تسلط بیگانه بر این کشور است.


وی با اشاره حرکات هنجارشکنانه  و توهین به مقدسات اخیر گفت:  افرادی به خیابان ها آمده بودند مسجد و قرآن آتش می زنند،  آمبولانس آتش می زدنند،این ها جزء ملت ایران هستند؟ جزء کسانی هستند که ناراحت آن دختر از دنیا رفته هستند؟ 
 رئیس جمهور تا دیگر مسئولین به میدان آمدند تا اگر جرمی صورت گرفته به آن رسیدگی شود.


وی ادامه داد: آن هایی که حجاب را از سر زن مسلمان در برابر نامحرم در می آورند بدنبال خونخواهی آن دختر سقزی هستند ؟ اینها انسانیت متوجه می شوند؟ 

حجت الاسلام صداقت  افزود: مردم ولایی و انقلابی جمهوری اسلامی با رافت و صبورانه  تحمل می کنند تا شاید برگردند وگرنه با امر رهبر انقلاب مردم تودهنی به اخلاگران خواهند زد که تا آخر قیامت به یاد نخواهند برد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همه را به قانون و عدالت دعوت می کند گفت: ممکن است مشکلاتی داشته باشیم امام مردم از شهدای خود، انقلاب و دین خود نخواهند گذشت. برای جمهوری اسلامی چندین هزار شهید و جانباز داده اند  اما ایستاده ایم.

امام جمعه قیروکارزین  اظهار داشت: مردم ولایت مدار و انقلابی ما پای شهدا و دین خواهند ایستاد و اگر روزی کسانی بخواهند به این کشور ضربه بزنند 9 دی ها را خواهند آفرید.

انتهای پیام/س/ف
نظرات بینندگان