کد خبر: ۱۵۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
حضور رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱

شاخص‌های مدرسه خوب از دید دانش‌آموزان چیست؟

رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی از دانش‌آموزان پرسید که شاخص‌های مدرسه خوب از دید آنان کدام است؟
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی  رئیس  جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با حضور در بین دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید حسین مردی در منطقه ۱۶ تهران، بیان کرد: ما سندی به عنوان سند بنیادین آموزش و پرورش تدوین کرده‌ایم که پیش روی مدارس و خانواده قرار گرفته و تمام کارهای ارتباط خانه و مدرسه، ارتباط مدیران با معلمان و کار تربیتی مدارس بر اساس این سند پیش می‌رود. این سند و کتاب پیش روی همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت قرار داشته و تمام کارها در حوزه آموزش و پرورش بر اساس این سند پیش می‌رود.

وی افزود: هر سال ارزیابی می‌شود چقدر به این سند و کتاب عمل شده است. ارزیابی آن نیز بر عهده مسئولان تعلیم و تربیت است. این سند حاصل زحمت کارشناسان تعلیم و تربیت بوده و همه دست اندرکاران این حوزه برای اجرایی شدن آن تلاش می‌کنند. وزارت آموزش و پرورش در مسیر اجرای این سند گام بر می‌دارد.

رئیسی در ادامه اظهار کرد: اگر سند بنیادین آموزش و پرورش اجرایی گردد محصول آموزش و پرورش خوب خواهد بود. تاکید دولت بر اجرای دقیق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش است. سندی که پیش روی مدیران، معلمان، دانش آموزان، مدرسه و خانواده قرار دارد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان