کد خبر: ۱۵۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین:

دشمن به دنبال اندلسی کردن ایران اسلامی است

با بیان اینکه دشمن به دنبال اندلسی کردن ایران اسلامی است گفت: حجاب و عفاف پژواک ندای زینب کبری است و مادامی که عفاف و حجاب بر جامعه اسلامی هویدا باشد دشمن هیچ غلطی نخواهند توانست بکند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، شب گذشتهمحمد رسول رضاییفرمانده سپاه قیروکارزین در یادوراه شهدای محله سکه روان شهر قیر اظهار داشت: مادامی که ما هم مثل شهیدان توکلمان به خدا باشد قطعا مسیر صراط مستقیم را طی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از بدو خلقت در صدد بوده اند که انسان را از خدا دور کند و وابستگی های دنیا بوجود بیاورد گفت: خداوند در آیه 120 سوره بقره می فرماید یهود و نصاری از شما راضی نمی شوند تا اینکه دست از دین و اعتقاداتون بردارید و از آن ها تبعیت کنید.

رضایی افزود: امروز سردمداران یهود چه کسانی هستند؟ و چه کسانی حامی اسرائیل و صهیونیست هستند؟ مگر آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی حامی صهیونیستها نیستند پس خداوند این دشمن را به ما معرفی کرده است و حواسمان باید به این دشمن باشد.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب در صحنه های مختلف این شیاطین را با بیان هایی " آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود"به ما معرفی کرده اند و از ابداعات حضرت امام( (ره) بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در کلامی فرمودند بزرگترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی بی اعتمادی به آمریکاست اظهار داشت: دشمن ازآغاز انقلاب اسلامی  از تمام  ترفندها استفاده کرده است تا جلوی گسترش جموری اسلامی و انقلاب را بگیرد.

رضایی با اشاره به اینکه در دهه اول انقلاب راهبرد دشمن جنگ نظامی بود عنوان کرد: در این دهه کومله، دموکرات ، مارکسیست ها و منافقین 17 هزار شهید از جوانان ملت ایران را پرپر کردند.

وی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب ما با دستان خالی با توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) یکی یکی فتنه های دشمن را خنثی کردیم ابراز داشت: در 8 سال دفاع مقدس 230 هزار شهید خونشان را دادند و در برابر صدام، آمریکا و با 80 کشور دنیا ایستادند و کمر دشمن را به زمین زدند.

فرمانده سپاه قیروکارزین اظهار داشت: بعد از رحلت امام ( ره ) فتنه رهبر سازی مطرح کردند تا رهبری بر این کشور مسلط کنند که دست نشانده آمریکا باشد اما مجلس خبرگان و مردم بیدار بودند و تاکتیک رهبر سازی آمریکا خنثی شد.

رضایی گفت: در دهه 70 دشمن به جنگ سخت و نیمه سخت رو آورد ، برخی از جوانان را تحریک کردند و حوادث کوی دانشگاه را به وجود آوردند اما جوانان انقلابی خواهر و برادر آن را خنثی کردند.

وی ادامه داد : در دهه 80 ، فتنه سال 1388 را رقم زدند اما مردم ایران اسلامی با خلق حماسه 9 دی به آیه 11 سوره رعد" خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند" بساط فتنه را جمع کردند و چشمان عقاب فتنه را کور کردند.

رضایی با بیان اینکه در دهه 90 تحریم گسترده اقتصادی را در دستور کار قرار دادند و ملت ایران را تحریم و کشورهای دیگر رابا خود همراه کردند گفت: با بهانه بنزین و گرانی برخی از پیاده نظام دشمن به صحنه آمدند اما مردم بصیر با تبعیت از رهبری جلوی آن ها ایستادند و فتنه سال های 96 و98 را خنثی کردند.

فرمانده سپاه قیروکارزین با عنوان اینکه دشمن امروز به فرهنگ فاطمی و زینبی عفاف و حجاب ملت ایران حمله می کند و آیات عفاف و حجاب قرآن را آتش زدند گفت: امرزو هم به یاری برادران و خواهران انقلابی صحنه مدیریت خواهد شد و بساط این فتنه هم جمع خواهد شد.

رضایی گفت: رسول خدا (ص)فرمودند از فتنه های آخر الزمان نترسید چون فتنه های آخرالزمان دشمن و منافقین را رسوا و از بین می برد.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) اینکه مردم آنچه را می بینند باور نمی کنند و آنچه را می شنوند گوش می کنند اظهار داشت: عده ای در یک شهر کشف حجاب می کنند ودشمن را بزک و آب به آسیاب دشمن می ریزند خدای نکرده ترسی در دل های ما ایجاد نشود بلکه باید به سیر ملیونی پیاده روی اربعین حسینی نگاه بیاندازیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور و شعارشان دشمن را نابود خواهند کرد و امروز دشمن از اراده و اعتقادات و حب ملت ایران به امام حسین(ع) ترسیده اند.

فرمانده سپاه قیروکارین عنوان کرد: بمب اتم امروز خواهران ما عفت و پاکدامنی است و بمب اتم برادران ما غیرت و مردانگی است و مادامی که غیرت و مردانگی ما چنان حضرت ابوالفضل العباس (ع) باشد و عفت و پاکدامنی خواهران ما چنان فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) باشد دشمن از این می ترسد و هیچ غلطی نخواهد توانست بکنند.

رضایی با بیان اینکه دشمن رو آورده است به بدحجابی و زدن فرهنگ و آموزه های دینی ما تا ابتذال فرهنگی و اخلاقی در جامعه ترویج دهد اظهار داشت: حجاب و عفاف پژواک ندای زینب کبری است و مادامی که عفاف و حجاب بر جامعه اسلامی هویدا باشد و زیبنده ی پیکر خواهران و مادران و زنان ما باشد دشمن هیچ غلطی نخواهند توانست بکند.

وی گفت: دشمن به دنبال اندلسی کردن ایران اسلامی است و می خواهد جوانان ما از فکر و مغز تهی کند و آن ها را مشغول فضای مجازی و بندوباری اخلاقی کنند.


انتهای پیام /س

نظرات بینندگان