کد خبر: ۱۵۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
بک فعال سیاسی در یادداشتی نوشت؛

هفته دفاع مقدس همراه با صدا و قدم های تجاوزگران غربگرا در کوچه و خیابان‌های شهر

فرمانده اسبق انتظامی فارس در یادداشتی نوشت: این روزها به یاد خاطرات دفاع مقدس هستیم که صدای کفتارصفتان و قدم های تجاوزگران غربگرا هم در کوچه و خیابان های شهر شنیده میشود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،سردار سیروس سجادیان کنشگر سیاسی و فرمانده اسبق انتظامی فارس در یادداشتی نوشت: این روزها به یاد خاطرات دفاع مقدس هستیم که صدای کفتارصفتان و قدم های تجاوزگران غربگرا هم در کوچه و خیابان های شهر شنیده میشود.

چهل و دوسال پیش در چنین روزهایی جوانان و مردمان میهن در برابر تجاوز وحشیانه عراق از خودگذشتگی داشتند و برای دفاع از کشور و بانوانِ شکنجه و تجاوز شده ی ایران زمین توسط بعثیان و مزدوران کوموله در غرب و جنوب کشور، جان خود را فدای حفظ ناموس و کشورشان کردند.

تجاوز به خاک میهن، پایین کشیدن پرچم کشورمان و هتک حرمت به دختران و زنان هویزه هیچ وقت از یاد شرافتمندان این مرز و بوم نمیرود. روزهایی که رژیم‌ بعث عراق با تهاجم‌ گسترده‌، شهر هویزه را به اشغال‌ در آورد و با تجاوز به جان‌ و مال‌ وناموس‌ مردم‌، دختران و زنان‌ جوان‌ را هتک‌ حرمت‌ نمود‌ و در گورهای‌دسته‌ جمعی‌ دفن‌ کردند، آنان حتی‌ به دختر بچگان‌ کم‌ سن‌ و سال‌ نیز رحم‌ نکردند و با به اوج‌ رساندن‌ جنایات‌ خود، روی‌ جنایت‌کاران‌ تاریخ‌ را سفید نمودند.

این فعال سیاسی، اجتماعی در یادداشت خود نوشت:هفته دفاع مقدس 1401 که یادآور خاطره دفاع زنان و مردان این کشور از خاک و ناموس وطن در برابر مزدوران و استکبار جهانی میباشد، تقارن پیدا کرده با روزهای آخر شهریور 1401، که با هدایت جناح ها و افرادی که در اوایل دهه هفتاد به حمایت از همان رژیم بعثی عراق 1359 میپرداختند، فریب خوردگانی سیاسی و اخلاقی را به خیابانها کشانده تا به تجاوز و حرمت شکنی به نوامیس و اقتدار ملی کشور مانند صدامیان ادامه دهند.

هفته دفاع مقدس همراه با صدا و قدم های تجاوزگران غربگرا در کوچه و خیابان‌های شهر

پدید آورندگان فتنه ها، اغتشاشات، آشوبها، جنگ های داخلی و خارجی، بدنبال ساقط کردن جمهوری اسلامی هستند تا "تمدن نوین اسلامی" تحقق پیدا نکند، آنان در پی وابستگی و مزدوری برای کشورهایی هستند که ضمن سلطه بر آنان، بی بند و باری اخلاقی و سیاسی را برای مرفهین بی درد فراهم و طبقات پایین جامعه را ابزاری برای رسیدن به امیال نفسانی و مادی  خودشان سازماندهی کنند.

رزمندگان دفاع مقدس در برابر دشمنان مانند سرو ایستادند تا ما در برابر جنگ افروزان و منفعت طلبان سر خم نکنیم، لکن امروز جوانان فریب خورده به دست اپوزسیون داخلی  و منفعت طلبان هوس ران ، به دنبال خمیده کردن قامت سرو گونه مدافعان امنیت هستند تا خود و لیدرهایشان به امیال شخصی و هوای نفسانی برسند.

سردار سجادیان در پایان نوشت: همچنان که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، متجاوزین را از کشور بیرون کردند و یک وجب از خاک کشورمان را به دست آنان ندادند ، جوانان و مدافعان امنیت نیز به تاسی از آنان اجازه نخواهند داد فتنه گران، تخریب کنندگان اموال عمومی، قاتلین و غربگرایان زالوصفت از فوت بانویی کرد زبان، سو استفاده و مسبب ناامنی و خرابکاری در کشور شوند.

انتهای پیام/س
 
نظرات بینندگان