کد خبر: ۱۵۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز در گفتگو با شیرازه:

هرگونه مطالبه ای از دولت باید حقوقی و قانونی باشد+صوت

کافی گفت: امنیت گوهر بسیار گران بهایی است و اگر امنیت از بین برود هیچ چیزی در جای خود قرار ندارد و هرگونه مطالبه ای اگر از دولت و دستگاه ها باشد باید حقوقی و قانونی باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، غلامرضا کافی عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز در گفتگو با شیرازه موضع خود نسبت به اغتشاشات روزهای اخیر را اعلام کرد و گفت: امنیت گوهر بسیار گران بهایی است و اگر امنیت از بین برود هیچ چیزی در جای خود قرار ندارد و هرگونه مطالبه ای اگر از دولت و دستگاه ها باشد باید حقوقی و قانونی باشد.


وی با بیان اینکه معمولا چنین اغتشاش‌هایی برای جلوگیری از موفقیت ها و همچنین پیشبرد هدف ها است افزود: باید مردم با آگاهی حوادث را رصد کنند.

کافی با اشاره به اینکه این تجمع هایی که جهت برافروختن اغتشاشات صورت می‌گیرد مردم نیستند تصریح کرد:مردم آن تعداد کسانی هستند که در نماز جمعه ها شرکت کرده و برای کشورشان ارزش قائل شده و به نیرو های امنیتی احترام قائل اند.

وی در ادامه افزود: جامعه دانشگاهی و هنرمندان ما باید در کنار کشور باشند و آگاهی بخشی خود را در آثار های هنری و سخنرانی هایی انجام دهند که آرام و توجیه بخش باشد تا جامعه به آرامش برسد.

عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز در پایان افزود:عوامل اغتشاشات معنایی فراتر از مرز خودمان داشته و یکی از عموال مهم درون مرزی نبوده و برون مرزی بوده و به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان