کد خبر: ۱۵۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس در گفتگو با شیرازه:

ملت ایران،حیا را به عنوان یک ارزش و اصل میدانند

یقطین گفت: قطعا مردم ایران خیلی وابسته و پیوسته با همدیگر در دفاع از حریم حیا حرکت میکنند و همه حیا را به عنوان یک ارزش و اصل می شناسند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، زهرا یقطین مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس در حاشیه مراسم  راهپیمایی "امت رسول الله(ص)"مردم شیراز در اعلام انزجار از رفتار هنجارشکنانه اغتشاش گران در چند روز اخیر،  با بیان اینکه امروز جو و شرایطی ایجاد شده و دشمنان تلاش میکنند که جامعه را دو قطبی کنند و فاصله ای را بین مردم و کسانی که مدافع حجاب و مخالف حجابند به وجود آورند، گفت:  این اشتباه بزرگی بود و قطعا در حال پیمودن مسیر اشتباه هستند .

وی افزود: قطعا مردم ایران خیلی وابسته و پیوسته با همدیگر در دفاع از حریم حیا حرکت میکنند و همه حیا را به عنوان یک ارزش و اصل می شناسند.


 یقین ادامه داد: شاید هر کسی از مردم این کشور میزان توجه شان به حیا متفاوت باشد  ولی همه میخواهند حیا و عزتشان حفظ شود و در نتیجه برای دفاع از این حریم  همه کنار هم هستند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس با بیان اینکه قطعا دشمنان غلط کردند چنین رفتارهایی بروز داده اند، اظهار کرد:  زن ایرانی زن طراز انقلاب است و نمی گذارد انقلابی که با خون شهدا  به این جایگاه رسیده لطمه ببیند.

وی در پایان تاکید کرد: بانوان ایرانی با سیاهی چادر خود اجازه نمیدهد این حرمت از دست برود.


انتهای پیام/س/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان