کد خبر: ۱۵۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با شیرازه؛

زنان جامعه با درایت، روشنگری و تبیین کنند

خواست خدایی: این یک مطالبه مردمی است که با فتنه‌گران مقابله شود اگر با فتنه بخواهند بین مردم ما چنددستگی ایجاد کنند و از این فرصت سوءاستفاده کنند این یک فکر باطل است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه؛ صبح امروز در راهپیمایی«امت رسول الله(ص)» اعضای شورای اسلامی شهر شیراز حضور پیدا کردند.

افسانه خواست خدایی،عضو شورای اسلامی و رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار  شیرازه، از زنان جامعه درخواست کرد در کنار نقش مادری، همسری، دختر و بانو بودن خود، با درایت به روشنگری و تبیین در جامعه بپردازند.

 وی با بیان اینکه مطابق فرمایش مقام معظم رهبری امروز بیش از هر زمان دیگری وظیفه ما جهاد تبیین و روشنگری در جامعه است، افزود: مردم ما با درایت و حضور فعال خود در زمان فتنه های دشمن ثابت کردند پایه و اساس انقلاب اسلام بوده و اهانتی که به مقدسات ما صورت بگیرد پاسخش حضور مردمی است‌.

خواست خدایی با تاکید بر اینکه جمهوری ما با اسلام عجین شده و کسی نمی تواند این دو را از هم جدا کند، عنوان کرد: ساختار اصلی کشور ما یک کشور اسلامی است و دشمن نمی‌تواند به بهانه اعتراض، ریشه اسلام را بزند، چون مردم ما همیشه آگاه هستند و فتنه دشمنان را با حضور به موقع پاسخ داده اند.

این عضو شورای شهر شیراز  افزود: این یک مطالبه مردمی است که با فتنه‌گران مقابله شود، اگر با فتنه بخواهند بین مردم ما چنددستگی ایجاد کرده و از این فرصت سوءاستفاده کنند این یک فکر باطل است و مردم ما با درایت خود الحمدالله تاکنون فتنه ها را تشخیص دادند و به موقع در صحنه حضور پیدا کردند.


خواست خدایی در پایان با اشاره به اینکه رشد علمی زنان ما در 41 سال گذشته نشان داده که جمهوری اسلامی و انقلاب، جایگاه ویژه ای را برای زنان قائل شده است، گفت: پیشرفت و حضور  زنان ما در دانشگاه ها مراکز علمی و پزشکی خود گواه این موضوع است که جمهوری اسلامی و انقلاب، بستر ساز رشد بانوان در عرصه های مختلف بوده که در قبل از انقلاب این فضا برای زنان کمتر فراهم شده است.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان