کد خبر: ۱۵۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۳ مهر ۱۴۰۱
شهروندان شیرازی در گفتگو با شیرازه؛

مردم شیراز خواستار برخورد قاطع با فتنه گران و اغتشاشگران شدند

مردم ولایتمدار و غیور شیراز با حضور پرشور خود در راهپیمایی امت محمد رسول الله(ص)، فعالیت های فتنه گران را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شدند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مردم ولایتمدار و غیور شیراز صبح امروز در آیین راهپیمایی امت رسول الله(ص) ضمن عزاداری به مناسبت سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و تشییع پیکر شهیدان محمدتقی کریمی و محمدرضا رسولی، با مشت های گره کرده خواستار برخورد قاطع و جدی با فتنه گران و اغتشاش گران شدند و هر گونه دخالت و ماجراجویی منافقین و استکبار را در داخل خاک ایران محکوم کردند.

خبرنگاران شیرازه از ابتدای این مراسم، در بین مردم حضور داشته و در خصوص فعالیت های هنجارشکنانه اغتشاشگران و برخورد قاطع مسئولان با شهروندان گفتگو کردند.

یکی از شهروندان در این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن محکوم کردن فعالیت های هنجارشکنانه اغتشاشگران اظهار کرد: ما در مکتب امام حسین(ع) هستیم و و به اعتقادات مان پایبند هستیم.

این شهروند عنوان کرد: عده ای جو کشور را متلاطم کردند و ما مخالف بی امنیتی هستیم و امنیت کشورمان را دوست داریم.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که اغتشاشگران، عناصر بیرونی هستند و از بیرون از کشور راهنمایی می شوند.

این جوان شیرازی افزود: مردم ما شهیدپرور هستند و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را دوست دارند و ما آمدیم که در محضر خداوند و پیشگاه شهیدان عذرخواهی کنیم و امیدواریم عذرخواهی ما را بپذیرند.

یکی از همشهریان شیرازی که اصالتا آبادانی و ساکن شیراز است در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: اغتشاشگران وابسته به استکبار جهانی هستند و ما که برای این مملکت خون و شهید دادیم هیچ گاه اجازه نخواهیم داد با مقدسات و باورهای ما بازی کنند.

وی افزود: باید با اغتشاشگران برخورد قاطع صورت گیرد و از نیروی انتظامی حمایت خود را اعلام می کنیم.

یکی از پدران شیرازی که فرزندان خردسال خود را نیز به راهپیمایی آورده بود عنوان کرد: هدف من و خانواده از حضور در این راهپیمایی، حمایت از ولایت فقیه و شهدا و ادامه دادن مسیر شهداست و حضور بچه ها در این راهپیمایی به این دلیل است که آنها از ما الگو بگیرند و این مسیر را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: مسیر اغتشاشات جدای از مسیر اعتراضات است و تمام مردم ما هوشیار و بیدار هستند و پای نظام و رهبری ایستاده اند.

یکی دیگر از شهروندان شیرازی با بیان اینکه امت حزب الله همیشه بیدار و هوشیار است، اظهار کرد: فتنه گران می خواستند اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس را کمرنگ کنند.

وی افزود: ملت ایران همین کسانی هستند که در راهپیمایی های امت محمد رسول الله شرکت می کنند و آن خس و خاشاکی نیستند که مقدسات جمهوری اسلامی توهین می کنند.

این شهروند ابراز کرد: پرچم جمهوری اسلامی به دست امام زمان داده می شود و تا آخرین قطره خون پشتیبان رهبری هستیم و این پرچم همیشه بالاست و تنها روی جنازه ی شهدا پایین می آید.

وی در توصیه به بانوان اظهار کرد: خواهران حجاب را رعایت کنند چرا که دشمنان به دنبال گرفتن حجاب آنان است.

این شهروند گفت: اسلام و انقلاب اسلامی پیروز است و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد که ذره ای ایران اسلامی خدشه دار شود.

یکی دیگر از شهروندان شیرازی که با فرزندانش در این راهپیمایی شرکت کرده بود عنوان کرد: دشمن می خواست عکس العمل مردم را ببیند و ما با حضور در این راهپیمایی عکس العمل خود را به دشمن نشان دادیم.

وی افزود: ما بچه هایمان را در این مسیر با خود همراه کردیم تا آنها در آینده ادامه دهنده ی راه ما باشند.

این شهروند تصریح کرد: از افرادی که فریب خوردند می خواهیم هرچه سریعتر صحنه را ترک کرده و کاری نکنند که به ضرر خودشان و خانواده شان باشد و دشمنان از آنها سوء استفاده نمایند.

یکی از بانوان شیرازی در خصوص انگیزه حضور خود در این راهپیمایی بیان کرد: کسانی که بعد از چهل سال به دنبال برگزاری رفراندوم هستند بدانند که مردم بعد از چهل سال همچنان با جمهوری اسلامی هستند و جواب شان به نظام جمهوری اسلامی، آری است.

وی منطق دشمنان و فتنه گران را کورکورانه خواند و تصریح کرد: در مسیر رسیدن به قله ممکن است کوه ریزش کند و از ریزش ها نباید ترسید و اسلام همچنان ماندگار است دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نابود خواهند شد.

این بانو افزود: دشمنان نه با تحریم ها و نه با فتنه ها راه به جایی خواهند برد و مردم همچنان پای انقلاب و آرمان هایشان ایستاده اند.

انتهای پیام/ر


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، راهپیمایی
نظرات بینندگان