کد خبر: ۱۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:

مطالبه مهم مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران است

سردار بوعلی گفت: امروز مطالبه مهم مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با خانواده شهید امیررضا اولادی با بیان اینکه شهادت این برادر بسیجی را خدمت پدر و مادر بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، اظهار کرد: شهادت این جوان بسیجی گواهی بر اعتقاد، باور و دلدادگی خانواده شهید و بسیجیان به اسلام، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش پُررنگ خانواده در پرورش و تربیت شخصیت شهدا، گفت: صبر، متانت و ایستادگی خانواده این شهید موجب افتخار و قوت قلب بسیجیان شد و شهادت این جوان بسیجی و خیل عظیم جوانان مومن در دفاع از انقلاب اسلامی و تامین امنیت، تضمین کننده پایداری و ماندگاری اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه الگوی جوانان بسیجی، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد: جوانان بسیجی در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و محکم ایستاده‌اند.

سردار بوعلی با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، خاطرنشان کرد: امروز مطالبه مهم مردم برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت عمومی است.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، سپاه فجر
نظرات بینندگان