کد خبر: ۱۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱
رییس حوزه هنری استان فارس در گفتگو با شیرازه:

کسی که آشوب می کند اصلاً با الفبای آزادی و حقوق بشر آشنا نیست

نمازی گفت: کسی که این روزها در سطح شهر در حال آشوبگری است مشخص است که یا مستقیماً چشمش به دهان دشمن دوخته شده و از دشمن فرمان می گیرد یا کسی است که در جهل به سر می برد و اصلاً با الفبای آزادی و حقوق بشر آشنا نیست.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، وحید نمازی رییس حوزه هنری استان فارس در مورد اغتشاشات اخیر گفت: حجاب ارزشی است که در همه جوامع وجود دارد. اصل حجاب و اصل جریانات فرهنگی که بر مبنای ارزش باشد در همه جوامع پذیرفته شده است و همه به این ارزش‌ها احترام می گذارند.

وی عنوان کرد: اعتراضاتی که روزهای اول این جریانات صورت گرفت قابل پذیرش بود اما بعد از آنکه آشوبگری کردند با شعار آزادی و دفاع از حقوق بشر در جامعه کارهای غیرقانونی انجام دادند و به جان مامور نیروی انتظامی و اموال عمومی تعرض کردند، ثابت شد که شعارشان با عملکردشان تناقض دارد.

نمازی افزود: مگر می‌شود کسی شعارش آزادی و حقوق بشر باشد اما به آمبولانس و تکنسین های درمانی و ماموران امنیت در جامعه حمله کند؟!! مگر میشود بدون پایبندی به اصول و قوانین، آزادی و حقوق بشر را مطالبه کرد؟!


به عقیده رییس حوزه هنری استان فارس کشوری که مردمش اعتقادات مذهبی دارند و حدود ۵ میلیون نفر در ایام اربعین زائر امام حسین(ع) بودند و در این روزها جمعیت ۱۰ میلیونی زائر امام رضا(ع) هستند ممکن نیست مقابل حجاب و امر به معروف و نهی از منکر که از واجبات دین است بایستند.

نمازی اظهار کرد: کسی که این روزها در سطح شهر در حال آشوبگری است مشخص است که یا مستقیماً چشمش به دهان دشمن دوخته شده و از دشمن فرمان میگیرد یا کسی است که در جهل به سر می برد و اصلاً با الفبای آزادی و حقوق بشر آشنا نیست.

رییس حوزه هنری فارس در پایان با اشاره به اینکه برای حفظ ارزشهای جامعه ۳۰۰ هزار شهید تقدیم شده، بیان کرد: ما باید هوشیار باشیم و به ارزش هایمان پایبند بمانیم و تحت تأثیر جریانات رسانه‌ای پراکنده قرار نگیریم.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان