کد خبر: ۱۵۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

نوجوانان فارس سکوی دوم رقابت‌های کشوری وزنه برداری را از آن خود کردند

تیم منتخب نوجوانان پسر فارس با ده ورزشکار در رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور با کسب ۹ مدال طلا بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، تیم منتخب نوجوانان پسر فارس با ده ورزشکار در رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان ۱۶ و ۱۷ سال کشور شرکت کرد و پس از رقابت‌هایی فشرده و سنگین با کسب ۹ مدال طلا بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور ایستاد.

در تیم فارس، فرهاد قلی‌زاده دردسته ۸۹ کیلوگرم، علیرضا نصیری در دسته ۹۶ کیلوگرم و ابوالفضل زارع در دسته ۱۰۲ کیلوگرم هرکدام سه مدال طلا کسب کردند.

در این رقابت‌ها که با شرکت ۱۳۲ وزنه بردار پسر از ۲۵ استان کشور در شهرخرم آباد برگزار شد، پس از چهار روز رقابت فشرده و سنگین وزنه برداران نوجوان با پولاد سرد، در رده بندی تیمی اردبیل با ۶۸۲.۱۰ اول شد، فارس با ۶۴۰.۱۰ دوم شد و تیم‌های خوزستان با ۶۲۴.۱۰ لرستان با ۴۸۴ و تهران با ۴۷۹.۹ سوم تا پنجم شدند.

در این دوره از رقابت‌ها، فرهاد قلی زاده پولادمرد دسته ۸۹ کیلوگرم تیم منتخب فارس، در حرکات دوضرب و مجموع موفق به شکستن رکورد کشور شد، او در حرکت دوضرب ۶ و در حرکت مجموع ۴ کیلوگرم رکورد کشور را ارتقاء داده و به نام خودثبت کرد.

هدایت فنی و سرپرستی تیم منتخب نوجوانان پسر فارس در این رقابت‌ها برعهده آقایان علی ملا شفیعی، نادر زارعی و حمیدرضا حیدری نقدعلی بود.

انتهای پیام/ر


برچسب ها: فارس ، شیرازه ، وزه برداری
نظرات بینندگان