کد خبر: ۱۵۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
استاندار فارس:

مصوبات سفرهای شهرستانی با جدیت پیگیری شود

ایمانیه از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خواست به روسای ادارات شهرستانی خود اعلام کنند که با جدیت پیگیر عملیاتی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی باشند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، شامگاه چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی در شیراز افزود: همچنین فرمانداران هر شهرستان نیز مصوبات را تا حصول نتیجه به دقت دنبال کنند تا علاوه بر حل مشکلات شهرستان‌ها، بتوانیم برنامه ریزی لازم برای انجام دور بعدی سفرها را نیز انجام دهیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم را عبادت و وظیفه خود می دانیم ادامه داد: معتقدم که انقلابی ترین فرد کسی است که به وظیفه‌هایی که قانون بر عهده او گذاشته عمل می‌کند و ضد انقلابی ترین فرد هم کسی است که نسبت به وظیفه ای که قانون بر عهده او گذاشته بی تفاوت است.

ایمانیه اظهار کرد: همه ما باید در حد توان و مقدورات بکوشیم که مردم را از مجموعه خود راضی نگه داریم.

نماینده عالی دولت در فارس، میزهای خدمت را یکی از عرصه های خوب برای حضور مدیران در بین مردم دانست و گفت: باید بکوشیم که ارتباط مان با مردم قطع نشود و به گونه ای عمل نکنیم که مردم تصور کنند که هر تصمیمی که می گیریم پشت درهای بسته و بر اساس خواسته و سلیقه خودمان و بدون در نظر گرفتن خیر و صلاح آنها است.

وی، از سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان خواست که برای فعالیت ها و اقدامات خود برنامه داشته باشند. البته این برنامه نباید یک برنامه تشریفاتی باشد بلکه باید در انتهای اجرای آن شاهد نتایج خوبی باشیم.

استاندار فارس، بر لزوم توجه به سلامت اداری نیز تاکید کرد و گفت: سلامت اداری بسیار اهمیت دارد، باید در این زمینه بسیار حساس باشیم، باید با کسی که خارج از سلامت اداری فعالیت می کند به شدت برخورد شود چرا که پای آبروی نظام در میان است.

ایمانیه، از دستگاه های اجرایی خواست که در پاسخگویی به شهروندان سرعت عمل داشته باشند و تقاضاها و خواسته های مردم را در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ دهند. باید در ادارات برای هم فرایند زمان پاسخگویی مشخص شود تا چنانچه آن فرایند طولانی شد افراد بتوانند علت را جویا شوند و اگر کوتاهی صورت گرفته با فرد متخلف برخورد شود.

عالی ترین مقام دولت در فارس، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان جشنواره شهید رجایی گفت: در سنوات گذشته برای استانداری سهمیه ای در نظر گرفته می شد که بر اساس آن تعداد مشخصی از کارمندان و مدیران نمونه می بایست از میان کارکنان استانداری انتخاب می شدند که امسال این اتفاق نیفتاد.

ایمانیه افزود: اختصاص سهمیه برای یک مجموعه عادلانه نیست و باید همه کارمندان دستگاه های اجرایی با یکدیگر و بدون در نظر گرفتن امتیاز خاصی برای افراد مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: از کارمندان و مدیران استان نیز انتظار داریم که چنانچه در فرایند بررسی و انتخاب کارمندان نمونه هنوز مشکلاتی را می بینند گزارش کنند تا بررسی و اصلاح شود.

 انتهای پیام/س


نظرات بینندگان