کد خبر: ۱۵۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۱
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

دولت به دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است

حسینی با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است، گفت: طرح سلامت محور بیمارستان داراب به همین دلیل مورد توجه و اهتمام مسئولان است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد حسینی در حاشیه سفر یک روزه به داراب و بازدید از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان تاکید کرد: در راستای بهره‌برداری از این بیمارستان لازم است با برنامه‌ریزی و تأمین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اتمام پروژه اهتمام جدی داشته باشیم.

وی  افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه باید با تأمین تجهیزات مورد نیاز همراه باشد که بر اساس گزارش‌های ارائه شده این فرآیند با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا هر چه سریع‌تر امکان ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مردم منطقه داراب فراهم شود، عنوان کرد: تلاش داریم با همکاری و تعامل با عوامل مؤثر و مرتبط نیز زمینه افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان را فراهم کنیم.

 اختصاص ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال جهت ساخت بیمارستان داراب

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه مناطق کم‌برخوردار در همه ابعاد به ویژه حوزه بهداشت و درمان نیز اهمیت بالایی دارد، گفت: اقدامات مؤثری در حوزه سلامت در مناطق محروم کشور کلید خورده که در حال حاضر مجموعه بهداشت و درمان در این راستا با تخصیص اعتبارات لازم و بکارگیری مشارکت اجتماعی نسبت به توسعه این زیرساخت‌ها تلاش جدی دارد.

محمدجواد عسکری با تاکید بر اینکه فرآیند اجرایی پروژه بیمارستان در حال ساخت داراب در قالب یک برنامه زمان‌بندی با اعتبارات مورد نیاز در حال اجرا است، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه تا پایان سال جاری این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص مطالبات مربوط به بهره‌برداری بیمارستان داراب هم اضافه کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده که مرحله به مرحله به منظور پیشرفت فیزیکی و هزینه‌ای و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نیز اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام /س
نظرات بینندگان