کد خبر: ۱۵۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شاعر شیرازی در گفتگو با شیرازه؛

هم نوایی برخی هنرمندان با معاندین و مخالفان نظام مایه تاسف است

انصاری نژاد گفت: برخی از شاعران، هنرمندان و نویسندگان بر سر سفره انقلاب نشسته و نمک خوردند اما نمکدان شکستند و هم نوایی این دسته از هنرمندان با رسانه های معاند و اپوزیسیون(مخالفان نظام) مایه تاسف بود و این در حالی است که هرچه شهرت دارند از برکت نام امام خمینی(ره) و انقلاب است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، محمدحسین انصاری نژاد شاعر شیرازی در گفتگو با خبرنگار این رسانه، بیان کرد: حادثه ای که در خصوص مهسا امینی رخ داد کاملا تلخ بود اما این حادثه از همان اول مشکوک بود.

وی افزود: از همان ابتدا cnn، سازمان منافقین، اینترنشال، اپوزیسیون های خارجی و داخلی و تعداد زیادی از سلبریتی ها و برخی از نویسندگان و هنرمندان از این اتفاق سو استفاده کردند.

انصاری نژاد تصریح کرد: بسیاری از افراد ممکن است از سر ناآگاهی با این اتفاقات همراهی کرده و هیزم آور معرکه شده باشند.

این شاعر شیرازی به حوادث ناگوار و تلخ بعد از فوت مهسا امینی اشاره کرد و افزود: اوج وحشی گری در هتک حرمت به قرآن کریم و بریدن گلوی پلیس رخ داد و شعارهای هنجارشکنی نیز در تجمعات عنوان شد.

وی با اشاره به روایت پایداری و استواری مردم ایران، ابراز کرد: مردم ایران مثل همیشه سر بزنگاه در میدان حاضر شده و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و تیر دشمن به سنگ خورد.

انصاری نژاد تصریح کرد: فتنه 1401 در برخی از نقاط کشور به نفس های آخر افتاده و انقلاب ما با عزت مندی، صلابت، هوشمندی از این امتحانات عبور کرد.

وی ضمن اشاره به برخی دگردیسی ها و تغییر ذائقه های سلبریتی ها گفت: ما هزینه های سنگینی به خاطر برخی سلبریتی ها پرداخت کردیم و این در حالی است که سلبیریتی همه عزت و اعتبارشان برگرفته از صدا و سیمای همین کشور است.

این شاعر شیرازی ابراز کرد: مسئولان فرهنگی باید در بزرگ کردن و شهرت کاذب برخی سلبریتی ها تامل بیشتری کنند چرا که برخی از این ها سر بزنگاه به جای اینکه مدافع انقلاب و نظام و ولایت باشند با ضدانقلاب، اپوزیسیون خارجی و داخل کشور همراه می شوند.

وی به افق ها و چشم اندازهای روشن آینده اشاره کرد و تصریح کرد: هنرمند در واقع صدای بیدار کشور است و هنرمند در شیپور بیداری می دمد و به تعبیر حضرت امام(ره) هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان هاست.

انصاری نژاد به حضور بصیرانه، هوشمندانه و آگاهانه بسیاری از هنرمندان در میدان خبر داد و افزود: مجموعه اشعار شاعران شیرازی در خصوص اتفاقات اخیر گردآوری شده و در قالب کتاب با عنوان فتنه 1401 در چند روز آینده منتشر می شود.

این شاعر بیان کرد: این مجموعه در برگیرنده اشعار فاخری است که به موقع سروده شده و برای اطلاع آیندگان روایت شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه شاهد این بودیم که برخی از شاعران، هنرمندان و نویسندگان بر سر سفره انقلاب نشسته و نمک خوردند اما نمکدان شکستند و هم نوایی این دسته از هنرمندان با رسانه های معاند و اپوزیسیون مایه تاسف بود و این در حالی است که هرچه شهرت دارند از برکت نام امام خمینی(ره) و انقلاب است.

این هنرمند تصریح کرد: به تعبیر شهید آوینی چون شیپور جنگ نواخته می شود شناخت مرد از نامرد آسان می شود.

انصاری نژاد بیان کرد: در بزنگاه ها و در گرد و غبار فتنه، هنرمند بصیر مثل نورافکن حوادث و دست های پنهان را به خوبی احساس کرده و به موقع در میدان حضور یافته و موضع گیری می کند و هنرش در راستای بیداری و آگاهی جامعه می باشد.


انتهای پیام/ر/م

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاش
نظرات بینندگان