کد خبر: ۱۵۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خبر داد:

اختصاص ۷۱ پژوهانه به پژوهش‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری

معماپور از اختصاص ۷۱ پژوهانه به ارزش ۹۷۰ میلیون تومان برای حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه «جوانی جمعیت و فرزندآوری» خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهتاب معمارپور دوشنبه ۱۱ مهرماه ب در جمع خبرنگاران از اختصاص ۷۱ پژوهانه به ارزش ۹۷۰ میلیون تومان برای حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه «جوانی جمعیت و فرزندآوری» خبر داد.

 وی افزود: بر اساس مصوبه قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت دانشگاه، یک پژوهانه با مبلغ هفتاد میلیون تومان به بهترین پیشنهاد پژوهشی (Proposal) ارایه شده با موضوع بررسی علل عدم تمایل به فرزندآوری در خانوارهای فاقد فرزند و یا دارای تک فرزند در فارس اهدا می‌شود.

معمارپور در ادامه اظهارکرد: همچنین ۲۰ پژوهانه هر کدام به ارزش ۲۰ میلیون تومان به پایان نامه‌های دوره‌های دکترای تخصصی، ۵۰ پژوهانه هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان به طرح‌های دانشجویی، کارشناسی ارشد و طرح‌های غیرپایان نامه‌ای اختصاص می‌یابد.  

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهلت ارسال پیشنهادهای پژوهشی پیشگفت از طریق گروه‌های آموزشی دانشکده‌های دانشگاه به این معاونت را تا تاریخ سی ام آبان ۱۴۰۱ اعلام کرد.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان