کد خبر: ۱۵۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۳ مهر ۱۴۰۱
معاون استاندار فارس:

پلیس ایران مظلوم اما مقتدر است

محبی پور در پیامی با گرامیداشت هفته انتظامی (۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱) نوشت: درود بر دلاور مردان انتظامی کشورم ایران که مظلوم اما مقتدر برای دین و وطن و مردم جان نثاری می کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی  شیرازه ،اسماعیل محبی پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پیامی با گرامیداشت هفته انتظامی (۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱) نوشت: درود بر دلاور مردان انتظامی کشورم ایران که مظلوم اما مقتدر برای دین و وطن و مردم جان نثاری می کنند.

وی  در این پیام که نسخه‌ای از آن چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزوده است: درود خدا بر ادامه دهندگان راه شهدا و ایثارگران که به امید استقرار حکومت عدل مهدوی در جهان از بذل جان دریغ ندارند.

این پیام را بیان کرد: در آغازین ساعات امامت مهدی موعود(عج) هفته انتظامی را خدمت سبزپوشان انتظامی تبریک عرض می کنم و امیدوارم در مسیر امنیت و سربلندی انقلاب اسلامی و خدمت مخلصانه به مردم قدردان ایران توفیقشان روزافزون گردد.

قدردانی شهردار شیراز از مجاهدت‌های مخلصانه مدافعان نظم و امنیت استان فارس
شهردار شیراز نیز در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته انتظامی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه فرمانده‌ انتظامی استان فارس و همه مدافعان نظم و امنیت تقدیر کرد.

محمدحسن‌ اسدی شهردار شیراز در این پیام نوشت: نیروی انتظامی به‌عنوان مجموعه‌ای مقتدر و انقلابی، حافظ امنیت و نظم عمومی در جغرافیای این مرزوبوم است که شجاعانه و قاطعانه در عرصه‌های مختلف امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: نیروی مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسداران شرف و عزت و تامین کنندگان نظم و امنیت و حافظان منافع ملت در کشور عزیزمان ایران هستند.

اسدی افزوده است: وجود نعمت بی بدیل امنیت در کنار اعتماد مردم به این نیرو از جمله ثمرات ارزشمند جان برکفان نیروی انتظامی در جای جای ایران اسلامی است که باید آن راقدر بدانیم.
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان