کد خبر: ۱۵۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در استان فارس :

باید به حامیان عفاف و حجاب روحیه داد/بیش از ٧٠ درصد جامعه حامی عفاف و حجاب هستند

آیت الله دژکام گفت:باید به تمام کسانی که عفاف و حجاب دارند روحیه ببخشیم همچنین برگزاری اجتماع بانوان عفاف و حجاب در شیراز میتواند جهت روحیه زنان و حمایت از حامیان حجاب بانوان باشد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس شنبه ١٦ مهر در مجلس شورای فرهنگ عمومی استان فارس  با بیان اینکه  بیشتر  از ٧٠ درصد از جامعه حامی عفاف و حجاب هستند گفت:ا باید به  تمام کسانی که عفاف و حجاب دارند  روحیه ببخشیم.

وی همچنین از برگزاری اجتماع بانوان عفاف و حجاب در شیراز خبر داد و افزود: این امر می‌تواند جهت روحیه زنان و حمایت از حامیان حجاب بانوان  باشد. 

دژکام در ادامه با تاکید بر مسئله عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در مقابل رویکرد  تمدنی افرادی در حال اقدام هستیم ،اما آنها آنقدر نگرانی دارند که می‌گویند بروید در خیابان‌ها برهنه شوید و نام آن را آزادی گذاشته‌اند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: سفر رئیس جمهور، سفری قوی بود که جای دقت دارد اما آنها با اغتشاشات می‌خواستند آن را تحت‌الشعاع قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به رسانه ها عنوان کرد: خواهشم این بوده که کار ارزشمند عملیاتی شده را به خوبی انعکاس دهید چرا که نگرانی و شکست دشمنان از انجام دادن اقدامات موفقیت آمیز در کشور ما است.

 امام جمعه شیراز در ادامه افزود:امروز فاصله کار فرهنگی و اقتصادی بسیار نیست  اما جای کار و تلاش و کوشش  زیاد دارد و باید این وضعیت  درست شود  و قطعا باید در تمام سطح های مختلف همه مجموعه ها کار شود. 

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه کار زبربنایی تربیتی باید در دستور کار باشد و برای این کار از هنرمندان کمک گرفته شود بیان کرد:جریان هنری که شیراز مدعی انجام قوی آن است، باید به میدان بیاید و نقش خود را در مسائل فرهنگی ایفا کند باید در سه بعد تبلیغی، هنری و تربیتی کارهای کوتاه و بلند مدت اجرا شود.

وی در پایان خواستار جهت گیری فرهنگی کلانشهر شیراز در برنامه ‌۵ ساله توسط شهرداری شد.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان