کد خبر: ۱۵۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

اختلاف، فرصت ها را به تهدید تبدیل می کند

محبی پور گفت: وجود اختلاف بین اقشار و مذاهب مختلف در جامعه منجر به فروپاشی و از بین رفتن فرصت ها و تبدیل آنها به تهدید می شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،اسماعیل محبی پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، روز یکشنبه همزمان با هفته وحدت در جمع علمای شهرستان خنج گفت: وحدت، یکی بودن و در کنار هم بودن باعث حیات، زندگی و موفقیت است و موفقیت برای کسانی که دل در گرو دین و وطن دارند خوشحال کننده است.

وی  افزود : امروز مردم در ایران اسلامی به همه ثابت کردند که حول محور اسلام شکل‌گیری وحدت و تحقق اتحاد شدنی است.

 محبی پور بیان کرد : در بین گروه‌های مختلف مذهبی و مسلمان، آنقدر اشتراکات وجود دارد که اختلافات و تفاوت‌ها اصلا قابل توجه نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: وجود برخی اختلاف نظرها در ادیان و حتی در میان علمای مذاهب استثنا نیست اما مهم این است که حول محورهای شناخته شده وحدت، دور هم جمع شویم و مسیر دین را تعریف و حرکت کنیم.

وی گفت: وقتی نبی مکرم اسلام (ص)، قبله، کتاب، راه و رسم زندگی و آموزه‌های دینی برای ما یکی است، هیچ دلیلی برای اختلاف در گفتار و رفتار ما در جامعه وجود ندارد و وقتی که این زیبایی‌های وحدت در کنار وطن قرار می‌گیرد، الزام آن در ایران اسلامی بیشتر نیز می‌شود.

محبی پور ، جنوب استان فارس را به تعبیر رهبر معظم انقلاب الگوی وحدت اسلامی دانست و افزود: امسال در مجموعه استانداری و دفتر امور اهل سنت این موضوع مبنا قرار گرفته که جشن‌‎های هفته وحدت را تا جایی که می شود فراگیرتر کنیم و این جشن ها در ۱۲۰ نقطه شهری استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان