کد خبر: ۱۵۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

هفته وحدت خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان است

محبی پور گفت: هفته وحدت هفته گرامیداشت علمای دین و خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب است.
اسماعیل محبی پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری فارس، عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان جویم افزود: مردم فارس نشان دادند که در عمل نیز با یکدیگر وحدت دارند.

وی افزود: امروز منطقه جنوب فارس یک الگوی برتر برای نشان دادن وحدت مسلمانان است و بر خلاف افراطیون که می‌گویند وحدت شیعه و سنی ممکن نیست ثابت کردیم که ممکن است.

محبی پور ابیان کرد: قبله، کتاب و نبی یکی است و هیچ دلیلی برای اختلافی که منجر به جدایی در جامعه مسلمانان شود، وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: باید خوب بدانیم و مراقبت کنیم، امروز شیطان در قوی ترین وضعیت قرار دارد و کشنده ترین سلاح ها در دست شیاطین است و هر روز یک نقشه برای ما می کشند.

محبی پور افزود : چنین حجم تحریم های اقتصادی که طی این ۴۳ سال بر ایران اسلامی تحمیل شده در تاریخ سیاسی کشورها بی سابقه است و همچنین سابقه ندارد که بین دو کشور مسلمان جنگ افروزی کنند و ۳۳ کشور در آن جنگ دخالت کنند که دیدیم در جنگ هشت ساله علیه کشورمان این کار را کردند.

وی افزود : در تاریخ سیاسی کشورها سابقه ندارد که در جریان هایی مانند فتنه های داخلی اینگونه یکصدا و هماهنگ از ناآرامی ها و اغتشاشات دفاع کنند، اما در مورد ایران اسلامی این کار را بارها انجام داده اند اما کشور ما تمام این سختی ها و فشارها را پشت سر گذاشته و امروز با اقتدار در این نقطه قرار دارد.

انتهای پیام/ف
منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان