کد خبر: ۱۵۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱
رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس:

شهدای امنیت برای بر افراشتن پرچم ایران جان خود را فدا کردند

سردار کوشکی گفت: از زمان انقلاب تا کنون افراد مختلفی از جمله بسیج، سپاه، نیرو انتظامی و ارتش همواره در صحنه بوده و مظلومانه و شجاعانه برای آسایش مردم در مقابل دشمن ایستاندند و همین شهدای امنیت هستند که برای بر افراشتن پرچم ایران جان خود را فدا کردند.
به گزارش سرویس  اجتماعی  شیرازه ،وقتی سخن از حماسه و حماسه آفرینی  به میان می آید شاید ذهنمان به سالهای دورتر می رود سالهایی که کشور و مرزهای این سرزمین درگیر جنگی نابرابر بود، اما از ان سالیان تاکنون که چندان هم دور نیست، این خاک همان‌قدر که روزهای حماسی پشت سر گذاشته همان میزان هم پیش رو دارد، ذاتِ حماسه قهرمان‌پرور بوده و این خاصیت وطن است که وجب به وجبش قهرمان می‌سازد، قهرمانانی مدافع وطن! مدافع امنیت، مدافع حیا و عفت، کسانی که جان دادند تا فتنه سازان همیشگی باز تیرشان به سنگ بخورد.

این روزها نیز در گیر و دار آشوبی تازه سعی کردند کشور را به سمت نا امنی پیش ببرند اما غافل از ایکنه سربازان جان برکف این دیار همیشه تاریخ اماده خدمت و جان فشانی هستند.

به منظور قدردانی از این شهدا و اطلاع از اقدامات بسیجیان و نیروهای نظامی در برهه کنونی با سردار سعید کوشکی جهرمی رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان فارس به گفتگو پرداخته ایم.

وی ضمن گرامی داشت فرارسیدن زاد روز فرخنده پیامبر رحمت (ص) و هفته وحدت  گفت: کشور ایران یکی از قطب های اصلی تمدن اسلامی است که در تمام زمان ها فرهنگ و ارزش های الهی خود را حفظ کرده و قطعا این پایگاه تمدن اسلامی به دست منجی عالم بشریت سپرده خواهد شد.

سردار کوشکی در ادامه  افزود: دشمنان در تمام زمان ها(حال،گذشته،آینده) تمام تلاششان را میکنند تا مردم ایران آرامش، آسایش و خوشحالی نداشته باشند.

کوشکی با بیان اینکه  جوانان در 8سال دفاع مقدس جانانه مقاومت کردند و نگذاشتند کشور  ایران  شکست بخورد تصریح کرد: امروز  دشمن در عرصه جنگ امنیتی شکست خورده اما ناامید نشده و تمام توان خود را به عرصه جنگ نرم آورده است و در این جنگ دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و عملیات رسانه ای در پی شکست نظام اسلامی است که با شکست رو به رو می شود.

 رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با اشاره به رخدادهای روزهای اخیر کشور بیان کرد: دشمن دائما در تلاش است که ناامنی در کشور ایجاد کند و با استفاده از راهکار های مختلف همچون رسانه در تلاش است تا به هدف مورد نظر خود برسد.

این مقام مسئول بیان کرد: در فتنه 88 هم دشمنان سعی کرده  ناامنی ایجاد کنند اما به هدف شان نرسیده اند چرا که  همین شهدای مدافع امنیت، با تمام توان برای آرامش و امنیت مردم و جمهوری اسلامی به نبرد با دشمن رفته و از جان خود گذشتند.

کوشکی در ادامه  گفت:دشمن برای اینکه بتواند به مقصودش برسد با استفاده از ابزار شایعه، فریب و به میدان آوردن منافقین سناریوی محکمی در دستور کار قرار داده و می خواهد  با کوچک نمایی و سیاه نمایی، پیشرفت های جمهوری اسلامی نادیده گرفته شود.

وی افزود: حقیقتا از زمان انقلاب تا کنون  افراد و ارگان های مختلفی از  جمله بسیج، سپاه، نیرو انتظامی  و ارتش همواره در صحنه  بوده و مظلومانه و شجاعانه برای آسایش مردم در مقابل دشمن ایستاندند و همین شهدای امنیت هستند که برای بر افراشتن پرچم ایران جان خود را فدا کردند.

 رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس  در ادامه اظهار کرد:  امنیتی که در تمام کشور برقرار بوده از نیروهای بسیج، نیرو انتظامی  و سپاه  است  جرا که امنیت رکن اصلی ثبات یک کشور  است.

 وی تاکید کرد:  وجود امنیت در کشور ها میتواند به حوزه های مختلف همچون اقتصادی، فرهنگی ،علمی به پیشرفت کشور کمک بسیار می کند.

کوشکی  در پایان با بیان اینکه در روز های اخیر با توجه به اتفاقات اخیر در کشور  نیرو های امنیتی در صحنه ها حضور یافته و به شهادت رسیدن  و برای کشور و انقلاب اسلامی از جان خود گذشته اند، گفت: امیدواریم  از حالا به بعد با اراده ای راسخ که تحت ولی امر است کشورمان را به  دست امام زمان ( عج) برسانیم.

شهیدان امنیت شهدایی بی توقع هستند که تنها با ابزار ایمان خود قدم در راه تامین امنیت گذاشتند و از بهترین و عزیزترین های خود گذشتند و جاودانه شدند. شهادت اوج هنر مردانی است که با نثار جانشان عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی را به ارمغان آورده و خود در جوار رحمت واسعه حق تعالی مأوا گزیده‌اند. عاشقانی که به امر مراد و مقتدایشان جامه رزم بر تن کرده و با عزمی راسخ و استوار آنچنان در مسیر ارزش‌های الهی و کمال‌جویی حماسه آفریدند که ملکوتیان و آحاد ملت خداجوی ایران اسلامی در قبال مجاهدت و جانفشانی‌های وصف ناشدنی آنان جز ستایش و سپاس سخن نمی‌گویند.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان