کد خبر: ۱۵۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱
رئیس جمهور:

هیچ معادله‌ای در منطقه صورت نمی‌گیرد مگر اینکه جمهوری اسلامی ایفای نقش کند

رئیسی گفت: غربی‌ها رسماً اعلام کردند که فشارهای حداکثری به جمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است و مقاومت مردم ایران آنها را به شکست رسانده است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه، با بیان اینکه هیچ معادله‌ای در منطقه صورت نمی‌گیرد مگر اینکه جمهوری اسلامی ایفای نقش کند، گفت: غربی‌ها رسماً اعلام کردند که فشارهای حداکثری به جمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است و مقاومت مردم ایران آنها را به شکست رسانده است و اعلام کردند که فشارها کارساز نبوده است.

وی افزود: آنچه آنها (دشمنان) را وادار به عقب‌نشینی و شکست کرده مقاومت جمهوری اسلامی بوده است. نقش جمهوری اسلامی در این قضیه و جهان امروز، نقش غیرقابل انکار است و این هم به‌برکت هدایت‌های امام بزرگوار، رهبری معظم انقلاب و خون مطهر شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم است.

رئیسی: افسران دورزدن تحریم‌ داریم/ در نیویورک و سمرقند خواهان خرید صنایع نظامی ایران بودند

رئیسی با بیان اینکه توطئه‌های علیه جمهوری اسلامی و آشوب‌ها به‌دلیل قدرت جمهوری اسلامی است و چون از تهدیدها به جایی نرسیدند این کارها را می‌کنند، اظهار داشت: این چندمین بار است که آمریکایی‌ها در تصمیم‌گیری‌ها دچار خطا شدند، خطاهایشان خسارات زیادی برای آنها دارد، برداشت‌های نادرستی می‌کنند و برخی آنها را به غلط می‌اندازند که اعلام موضع‌های پرهزینه داشته باشند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی قدرتمندتر از هر زمانی است و حضورش در منطقه قدرتمندتر خواهد بود و این حضور پرقدرت در دستور کار جمهوری اسلامی است و برای حمایت از مظلومان و افراد تحت‌ستم و آزادی‌خواهان به‌کار می‌گیریم، این حمایت از مظلومان فلسطین و اقصی نقاط عالم که تحت ستم هستند، همواره بوده و هست و خواهد بود.

انتهای پیام/ر


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، رییس جمهور
نظرات بینندگان