کد خبر: ۱۵۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱
معاون استاندار فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قیر و کارزین

دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی سعی بر ناامن جلوه دادن ایران دارد

محبی پور با بیان اینکه دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است، گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی از فضای مجازی، تهدید نظامی ، تشدید موضوعات اقتصادی ، ایجاد نا آرامی های سیاسی و اغتشاشات اجتماعی و ایجاد ناامنی و همه این ابعاد را با هم فعال می کننند
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس امروز 12 آبان در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قیروکارزین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان این روز را متعلق به اقشار مختلف مردم دانست و اظهار کرد: یکی از مناسبت های  13 آبان  تبعید امام خیمنی (ره) به ترکیه به جهت موضع گیری های افشاگرانه در خصوص قانون کاپیتولاسیون بود و به مزاج رژیم ستم شاهی خوش نیامد.

وی ادامه داد: قانونی که که اگر تبعه آمریکایی در ایران یک جنایتی مرتکب می شد دادگاه های ما اجازه نداشتند براساس قوانین ایران با آن ها برخورد کند و برعکس اگر در کشور ما یک ایرانی یک حیوان حرام گوشت آمریکایی به زیر میگرفت باید بر طبق قانون آمریکا برخورد میشد و این نهایت حقارت برای یک کشور بود.

محبی پور افزود: کدام یک از کراواتی های آن زمان و نمایندگان مجلس رستاخیز و روسای آن ادارات در برابر این قانون موضع گیری کردند؟ مگر غیر از یک معمم و دین شناسی بنام امام خمینی (ره) که  از حیثیت ایرانی دفاع کرد. و اگر امام این حرکت را انجام نداده بودند معلوم نبود این طوق بردگی بر گردن ایرانی تا کی ادامه پیدا می کرد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه تاریخ از این مدل رفتارها با ایران کم به خودش ندیده است عنوان کرد:  این رفتار امام مورد تجلیل حاکمان قرار نگرفت بلکه امام را از کشور اخراج کردند، و  برای ما ثابت می کند دغدغه مندان ایران چه کسانی بودند.

وی اضافه کرد: در فرآیند انقلاب هیچگاه در کلام امام خفت و ذلت ایرانی را نمی بینید هر جا گفتند اسلام، گفتند اسلامی که در ایران است. و هرموقع گفتند حکومت، گفتند حکومت جمهوری اسلامی ایران. ما متعصب تر از روحانیت و رزمندگان و ایثارگران در مورد خاک ایران نداریم.
محبی پور با بیان اینکه سیزده آبان زمان بازخوانی این وقایع است اظهار داشت : دانش آموزان در روز 13 آبان سال 1357 در اعتراض به جنایتهای رژیم ستم شاهی ، آنها را به گلوله  بستند و  به شهادت رساندند.

محبی پور در ادامه با بیان اینکه قریب به یک سال از انقلاب گذشته بود که سرنخ خیانت های به انقلاب و کودتا بدست آمد که  با کمترین امکانات 13 آبان سال 58 ، دانشجویان لانه جاسوسی را تسخیر کردند،افزود: سیزده آبان وقایع کوچکی نیست اگر این وقایع و تاریخ را فراموش کنیم  و  درست روایت نکنیم برایمان وارونه روایت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار فارس همچنین عنوان کرد:  مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان دردمندانه مطرح کردند که ایشان سال های گذشته درخواست داده بودند اسناد لانه جاسوسی تاریخ و ریشه انقلاب ماست را ببرید در مدارس بازخوانی کنید.

وی با بیان اینکه مدیران ما باید انقلاب اسلامی را بشناسند و رفتار انقلابی داشته باشند گفت:  رفتار انقلابی به معنی بی قانونی  و افراطی عمل کردن نیست بلکه اصول و ریشه ها را بشناسیم و به مبانی اسلامی و انقلابی اعتقاد پیدا کنیم و در زمان خودش به جای اینکه واهمه ای داشته باشیم در برابر کمبود ها و سختی ها سینه سپر کنیم.

محبی پور  با بیان اینکه یکی از شاخص های پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی است  وعده ای امثال شهید طهرانی مقدم معجزه وار قدم ها را پیشبردند، گفت : ایران در این عرصه دستش بسته نیست  بلکه دشمنان جلسه می گذارند و واهمه دارند نکند ایران صادارات تسلیحات داشته باشد و قضیه 180 درجه برعکس شده است.

معاون استاندار فارس افزود: امروز ایران عضو پیمان شانگهای شده است نزدیک 3 میلیارد جمعیت دارد هم بازار واردات و هم صادرات فراهم شده است. 

وی با بیان اینکه دشمن از این اتفاقات عصبانی  شده و به جنگ ترکیبی روی آورده است، گفت:  دشمن در جنگ ترکیبی از فضای مجازی، تهدید نظامی ، تشدید موضوعات اقتصادی ، ایجاد نا آرامی های سیاسی و اغتشاشات اجتماعی و ایجاد ناامنی و همه این ابعاد را با هم فعال می کننند.

محبی پور ادامه داد:  اگر می بینید یک عنصر تخدیر شده  ذهنی داعش در حرم احمد بن موسی (ع) اقدام تروریستی انجام می دهد وهمچنین هم زمان اغتشاش و خرابکاری در بخشی از نقاط استان به راه می‌اندازند این جنگ ترکیبی است  که در حال روی دادن توسط دشمن می باشد که البته شکست خورده اند.

وی با بیان اینکه در طول 70 روز گذشته در استان فارس 19 شهید برای امنیت دادیم اظهار داشت: جواب این خون ها را باید چه کسانی بدهند البته با تدبیر نیروهای انتنظامی، اطلاعاتی استان فارس از نظر امنیتی وضعیت بسیار مطلوبی است.

وی گفت: خویشتن داری ماموران نظامی ما بالا بود. علی رغم داشتن امکانات و ظرفیت آنان، اما تعداد مجروحین و مصدومین نیروهای امنیت ما 5 برابر اعتشاشات بود و این در هیچ کجای دنیا سراغ ندارید.

وی در پایان بیان کرد: توطئه دشمن در عصبانی کردن مردم و ماموران انتظامی بود که آن را خنثی کردیم و دشمن بدنبال این بود.

به گزارش شیرازه، در این آئین تودیع و معارفه که با حضور فروردین نماینده مردم قیروکارزین در مجلس، محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حجت الاسلام صداقت امام جمعه، تقوی جانشین تییپ ۳۳ نیروی مخصوص المهدی(عج)،محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان و تعدادی از مدیران شهرستانی برگزار شد، مسلم رحیمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قیروکارزین معرفی شد.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان