کد خبر: ۱۵۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱

مادر شهید «ابوالحسن رضایی» به فرزند شهیدش پیوست

بانو «زبیده بدیعی» مادر شهید «ابوالحسن رضایی» از شهدای دوران دفاع مقدس در سن ۷۵ سالگی بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، بانو «زبیده بدیعی» مادر شهید «ابوالحسن رضایی» از شهدای دوران دفاع مقدس در لامرد صبح دیروز در سن 75 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

پاسدار شهید ابوالحسن رضایی فرزند عبدالحسین بیست و نهم مهرماه 1336 در لامرد به دنیا آمد و در نوجوانی به پیروی از رهبر فقید انقلاب به مبارزه با رژیم ستم شاهی پرداخت.

پس از انقلاب با دعوت از جهاد سازندگی، آغازگر فعالیتهای عمرانی در جزیره گردید و پس از آنکه فعالیتهای جهاد رو به سامان رفت وارد سپاه پاسداران شد و با شروع جنگ به ندای رهبر انقلاب لبیک گفت و رهسپار جبهه گردید و در عملیات بزرگ بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر انجامید، فهرمانانه حماسه آفرید و دوم خرداد ماه 1361 در خرمشهر به شهادت رسید.

 درخصوص شهادت وی همرزمانش روایت کرده‌اند که در آخرین ساعات عملیات آزادسازی خرمشهر بر اثر انفجار خودروی حامل مهمات، قوقنوس وار در میان شعله‌هاش آتش جان داد و به شهادت رسید.

پیکر مطهر بانو زبیده بدیعی مادر شهید رضایی صبح امروز یکشنبه ۱۵ آبان در لامرد تشییع و در کنار فرزندش به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شهدای فارس
نظرات بینندگان