کد خبر: ۱۵۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱
رئیس پلیس آگاهی استان فارس:

سارق قاتل توسط پلیس فارس به دام افتاد

حبیبی از دستگیری فردی که پس از قتل یک راننده، خودروی او را به سرقت برده بود، خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس سه ‌شنبه ۱۷ آبان در خصوص پرونده قتل و سرقت یک دستگاه خودرو، به خبرنگاران گفت: ۵ آبان فردی به پاسگاه تنگ چوگان شهرستان کازرون مراجعه و اعلام کرد که برادر همسرش با یک سواری پژو پارس از شیراز به مقصد شهر خشت حرکت کرده ولی تاکنون به منزل نیامده است، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

حبیبی با بیان اینکه، تلفن همراه فرد مفقود شده خاموش بود، گفت: کارآگاهان در بررسی‌های فنی و تخصصی متوجه شدند که مالک خودروی پژوپارس در مسیر فردی ناشناس را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از آن مفقود شده است.

وی اضافه کرد: پس از تلاش‌های بی وقفه ماموران پلیس آگاهی هویت فرد ناشناسی که سوار خودرو مذکور شده بود، شناسایی و این فرد دستگیر شد.

حبیبی اضافه کرد: فرد بازداشت شده، ابتدا نسبت به موضوع اظهار بی اطلاعی کرد اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که در طول مسیر با شلیک اسلحه کلت راننده را به قتل رسانده و با هماهنگی دوستش جسد را در منطقه خان زنیان اطراف یک باغ دفن کرده و خودرو را به سرقت برده است.


رئیس پلیس آگاهی فارس با اشاره به کشف یک قبضه کلت در مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: همدست این فرد نیز که در دفن کردن مقتول مشارکت داشته، دستگیر شد و هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

وی به شهروندان و تاکسی‌های مسافرکش توصیه کرد در طول مسیر مسافرت خود هیچگاه افراد ناشناس را سوار و به چنین افرادی اصلا اعتماد نکنند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: قتل ، سرقت ، آگاهی فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان