کد خبر: ۱۵۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱
عضو شورای شهر در گفتگو با شیرازه:

رشد قارچ گونه ضایعاتی‌ها معضلی بزرگ برای شهر راز

رشد قارچ گونه ضایعاتی‌ها به معضلی بزرگ برای شهر شیراز تبدیل شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،در پی گزارشی در خصوص ضرورت ساماندهی زباله گردها که توسط پایگاه تحلیلی خبری شیرازه دنبال و پیگیری شد خبرنگار این رسانه در گام بعد به سراغ کارگاه های ضایعاتی رفته تا به معضلات این کارگاها بپردازد. در همین راستا با مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز  به گفتگو  پرداخته است.


وی با بیان اینکه  کارگاه های ضایعاتی‌ و حضور سگ‌های بلا صاحب در سطح شهر دو معضلی است که کلانشهر شیراز با آن مواجه است، بیان کرد: رشد قارچ گونه ضایعاتی‌ها به معضلی بزرگ برای شهر شیراز  تبدیل شده به گونه.ای که در بازدیدهای صورت گرفته از مراکز جمع‌آوری این ضایعاتی‌ها گروه‌های بسیاری از بانوان و آقایان در محیط‌های مسکونی اقدام به جمع‌آوری زباله می‌کنند که این کار خود به عنوان شکل‌گیری یک چرخه معیوب است.

زارعی در ادامه با اشاره به اینکه  برخی افراد از سایر شهرها برای انجام این فعالیت به شهر شیراز می آیندافزود: رقم دقیقی از این افراد در دست نداریم  همچنین باید گفت این افراد به روش اصولی زباله‌ها را جمع آوری نمی‌کنند.

 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز  در پایان گفت: شهرداری جهت ساماندهی کارگاه های ضایعاتی  به صورت جدی در حال پیگیری است  و 38 هکتار زمین  در مرحله تفکیک   است جهت انتقال کارگاه های ضایعاتی به حاشیه شهر ها.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان