کد خبر: ۱۵۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فرمانده سپاه قیروکارزین:

دویست برنامه در هفته بسیج شهرستان قیروکارزین برگزار می شود

فرمانده سپاه قیروکارزین در نشست خبری هفته بسیج گفت: دویست برنامه در حوزه های مختلف در طول هفته بسیج در شهرستان قیروکارزین برگزار می شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه،محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در نشست  خبری هفته بسیج اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج با عنوان "بسیج خدمتگذار ملت ایران است" می باشد .انشا ءالله که بتوانیم با روحیه جهادی وتفکر بسیجی خدمات خوبی در عرصه های مختلف درشهرستان انجام دهیم.

  وی افزود: سپاه وبسیج شهرستان در حوزه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در هفته بسیج نزدیک به 200 برنامه اجرا  خواهد کرد.

رضایی گفت:  از برنامه های شاخص هفته بسیج  صبحگاه مشترک گروهای جهادی با عنوان جهادگران فاطمی 2 است که صبح روز شنبه در ناحیه قیروکارزین برگزارمی شود.

فرمانده سپاه قیروکارزین عنوان کرد: جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج به مدت  ده روز به مردم در نقاط مختلف شهرستان خدمات جهادی ارائه می دهند و در قیروکارزین 20 گروه جهادی پروژه های محرومیت زدایی را در سطح شهرستان انجام خواهند داد.

وی  افزود: از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیج این شهرستان یادواره شهید طهرانی مقدم و 201 شهید قیروکارزین می باشد که در شهر کارزین  برگزار خواهد شد.

 رضایی ادامه داد: همچنین دیگر برنامه شاخص این هفته، یادواره شهید مدافع حرم شهید علیرضا قلی پور با حضور یکی از سخنرانان برجسته کشور خواهد بود. 

وی گفت: تجمع بسیجیان شهرستان در 5 آذر همزمان با تشکیل روز بسیج مستضعفین در شهرستان با تجمع گسترده بسیجیان  از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 رضایی افزود: همچنین پایگاه های بسیج شهرستان در محلات خود 90 خدمت در محله خود ارائه خواهند داد.

فرمانده سپاه قیروکارزین عنوان کرد: در هفته بسیج هر اداره یک خدمت جهادی برای مردم در دستور کار خود دارند، نذر خون، طرح ایتام ، سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان، اجرای برنامه در حوزه اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی ، در حوزه امنیتی، برنامه های ورزشی، نشست های روشنگری دیگر برنامه هایی است که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان