کد خبر: ۱۵۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱
سردار کمالی همرزم شهید حسن طهرانی مقدم:

شهید طهرانی مقدم ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد

سردار کمالی مسئول قرارگاه سربازان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید طهرانی مقدم در یادواره این شهید بزرگوار و 201 شهید شهرستان قیروکارزین گفت: شهید طهرانی مقدم ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سردار حمید کمالی مسئول قرارگاه سربازان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید طهرانی مقدم در یادواره شهید حسن طهرانی مقدم و 201 شهید شهرستان قیروکارزین اظهار کرد: شهید حسن طهرانی مقدم فقط یک نظامی نبود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری یک دانشمند پارسای بی ادعا، مخلص و خالص بود.

وی با بیان اینکه شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی جهان اسلام است عنوان کرد: خیلی ها در زمان حیات شهید طهرانی مقدم حتی تا لحظه شهادت ایشان کسی وی رانمی شناخت و این ازنشانه ایمان و اخلاص این شهید بود.

سردار کمالی ابراز کرد: اینقدر ایران را حقیر کرده بودند که نخست وزیر کشور ما در مجلس ملی دوران پهلوی موقع صنعت ملی شدن نفت مسخره می کردند و می گفت شما نمی توا نید حتی آفتابه بسازید! اما شهید حسن طهرانی مقدم کشور ایران را از هیچ، به کشوری موشکی مبدل کرد.

وی عنوان کرد: جانشینان شهید طهرانی مقدم  راه ایشان را ادامه می دهند و در همین راستا افراد زیادی در کشور داریم که تا زمان شهادت ناشناخته هستند.

همرزم شهید حسن طهرانی مقدم و سردار قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: در کشور از اینکه چند نفر اغتشاشگر نا امنی می کنند و در شاهچراغ خباثت کرده و مردم رابه شهادت می رسانند اینها کار آدم های ضعیف است و ما ترسی از این ها نداریم بلکه برای شهادت آمده ایم.

به گزارش شیرازه، یادواره شهید حسن طهرانی مقدم و 201 شهید شهرستان قیروکارزین با حضور سردار حمید کمالی مسئول قرارگاه سربازان خدا و عضو قرارگاه فرهنگی شهید طهرانی مقدم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعت شهید الماسی این شهر برگزار شد


 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان