کد خبر: ۱۵۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

بیش از ۱۳۴ برنامه توسط بسیجیان اجرایی میشود

هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج خدمتگزار ملت ایران از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه با اجرای بیش از ۱۳۴ برنامه توسط بسیجیان شهرستان استهبان گرامی داشته می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،عباداله امیری فرمانده سپاه ناحیه بسیج سپاه استهبان در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان استهبان با درود و سلام به قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و  ارواح پاک و مطهر شهیدان و سلسله جنبان قافله شهادت حضرت امام خمینی (ره) فرا رسیدن هفته بسیج و چهل سومین سالگرد بزرگداشت فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را خدمت همه بسیجیان،خانواده های معظم و معزز شهدا و جانبازان و آزادگان و پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت  تبریک و شهادت جمعی از بسیجیان و مدافعان امنیت را به خانواده ی آنان و مردم عزیز تسلیت گفت.

وی  با بیان اینکه گستره بسیج به گستره انقلاب اسلامی است  گفت: هرکجای عالم که انقلاب اسلامی صادر شد روحیه تفکر بسیجی غالب شده است و هر کسی که دل در گرو انقلاب اسلامی و ایران عزیز دارد بسیجی است.

 روحیه و تفکر بسیجی در چهل وسه سال گذشته توانسته منشأ برکات زیادی برای کشور و مردم باشد و گره های بزرگی باز کند چه در هشت سال دفاع مقدس چه در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی و هم نیز در عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی، ورزشی ،امنیتی و نظامی و بصیرت افزایی حضور گسترده داشته است از جمله در یکسال گذشته.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه استهبان با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال بسیج خدمتگزار ملت ایران است از اجرای بیش از ۱۳۴ برنامه توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت ، رده های قشری در سطوح ناحیه ای، حوزه ای و پایگاه از تاریخ  ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه در شهرستان استهبان خبر داد.


انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان