کد خبر: ۱۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱

شهردار جدید استهبان فردا معارفه می شود

مراسم معارفه شهردار جدید شهر استهبان در روز یک شنبه مورخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه،عبدالرحمن جوکار که فردا به عنوان شهردار استهبان معارفه می شود، در خصوص رزومه خود در گفتگو با خبرنگار ما گفت:عبدالرحمن جوکار اهل داریون شیراز متولد ۱۳۶۵/۴/۷ کارشناسی ارشد رشته مهندسی شهرسازی می باشم.

وی در خصوص سوابق تحصیلی و اداری خود افزود:مقطع کاردانی در رشته عمران در سال ۱۳۸۲ در شهر استهبان گذراندم. در سال های ۱۳۸۵تا ۱۳۸۹ مقطع کارشناسی در رشته عمران در دانشگاه آزاد شهر اقلید گذراندم و از سال ۸۹ وارد شهرداری داریون شدم و در قسمت حوزه عمران مشغول به کار شدم. سال ۹۰ تا ۹۲ مسول عمران  شهرداری داریون بودم و از سال ۹۲ تا ۹۶ به عنوان شهردار کامفیروز معرفی شدم.

جوکار در خصوص ادامه سابقه خود تصریح کرد:از ابتدای سال ۹۷ تا ۹۹ مدیر پروژه های ویژه عمرانی شهرداری مرودشت بودم. از سال ۹۹ تا ابتدای ۱۴۰۰ مسول امور شهر مرودشت و از سال ۱۴۰۰ به عنوان معاون امور اجرایی و عمرانی  شهرداری مرودشت که شامل حوزه های موتوری، فضای سبز، آرامستان ها خدمات شهر تخلفات و اجرائیات و عضو کمیسیون های معاملات عمده ی شهرداری بودم.
 
وی در خصوص ادامه ی سوابق اداری خود بیان کرد:عضو کمیسون بند ۲۰ ماده ۵۵، عضو کمیسیون مناسب سازی فرمانداری، عضو کمیسیون ستاد بحران شهرستان، مدیر بحران شهرداری مرودشت ومدرس دانشگاه آزاد داریون رشته عمران و معماری بوده ام و تا کنون در شهرداری مرودشت مشغول به کار بودم.همچنین به عنوان کارمند نمونه شهرستان مرودشت در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  انتخاب شده ام.

وی با بیان اینکه از فردا پس از ۲۰ سال به شهرستان استهبان بازخواهم گشت، گفت:
تقربیا ۲سال و نیم در این شهرستان زندگی کردم و آداب و رسوم و فرهنگ مردم این شهرستان را می‌شناسم و شروع به کار خواهم کرد. به امید خدا بتوانیم در این شهرستان به کمک اصحاب رسانه خدمتی برای مردم انجام دهیم . همچنین معتقدم اصحاب رسانه می‌ توانند خیلی کمک کنند. به فرمایش مقام معظم رهبری: کاری اگر انجام میشود باید به مردم ارائه شود تا مردم متوجه عملکرد ادارات و مسولین باشند.ارتباط ما با اصحاب رسانه تنگاتنگ خواهد بود و ما به کمک اصحاب رسانه هم نیاز داریم.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان