کد خبر: ۱۵۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
فرماندار سروستان در گفتگو با شیرازه:

نقش بی بدیل و فراگیر بسیج در ساخت ایران قوی و مقتدر

فریدیان گفت: ایران قوی و مقتدر با وجود مردمانی بصیر و آگاه ساخته خواهد شد و در این میان نقش فرهنگی و آموزشی بسیج به عنوان یک مجموعه منسجم و مردمی با یک فضای معنوی می تواند بی بدیل و فراگیر باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، قاسم فریدیان سروستانی فرماندار شهرستان سروستان در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: بسیج به عنوان نهاد مولود و محصول انقلاب اسلامی می تواند نقش شایان و ماندگاری را در عرصه های فرهنگی، تربیتی، اخلاقی و دفاعی ایفا نموده و ایجاد ساختار و ساز و کارهای زیربنایی را ترسیم نماید که در نهایت منجر به ارتقاء و اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردد.

وی افزود: ایران قوی و مقتدر با وجود مردمانی بصیر و آگاه ساخته خواهد شد و در این میان نقش فرهنگی و آموزشی بسیج به عنوان یک مجموعه منسجم و مردمی با یک فضای معنوی می تواند بی بدیل و فراگیر باشد.


این مقام مسئول اظهار کرد: مجموعه بسیج با ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، شهادت طلبی و تبیین روحیه جهادی به ویژه در نسل نوجوان و جوان کشور می تواند سلامت نظام اداری، اجتماعی و اقتصادی انقلاب اسلامی را تضمین نموده و ساختارهای متعدد را به سمت و سوی اعتلای ایران قوی سوق دهد.

وی همچنین به برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان در پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

فریدیان عنوان کرد: بیش از ۱۰مورد یادواره شهدا در هفته بسیج در نقاط مختلف شهرستان سروستان برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: انجام مسابقات مختلف ورزشی نظیر مسابقات فوتبال، دو میدانی، پیاده روی و غیره، از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است و اجتماع بزرگ بسیجیان روز ۵ آذرماه با حضور گسترده و پرشور این عزیزان برگزار می شود.


فرماندار سروستان از اجرای برنامه های فرهنگی نظیر مسابقات کتابخوانی در هفته بسیج خبر داد و افزود: در راستای محرومیت زدایی، رزمایش بزرگ فاطمی با حضور گروه های جهادی در روستاها برگزار و بسیجیان جهادگر در زمینه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، سروستان ، بسیج
نظرات بینندگان