کد خبر: ۱۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

موافقت وزیر نفت با توسعه پالایشگاه شیراز

جواد اوجی وزیر نفت در دیدار با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با درخواست توسعه پالایشگاه شیراز موافقت کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی  شیرازه، محمد‌هادی ایمانیه استاندار فارس در ‌دیدار با وزیر نفت خواستار تامین منابع مالی پروژه‌های دارای تفاهم نامه شد.

وی  با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده ما بین معاون اول ریاست ‌جمهور، سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت، مبنی بر تامین منابع مالی پروژه‌ها از طریق تهاتر نفت، گفت: مقرر شده است نفت خام در اختیار مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قرار گیرد و مجموعه قرارگاه نیز پروژه‌های مد نظر را اجرا و تکمیل کند.

ایمانیه زه‌کشی، انتقال آب، ساخت بیمارستان، آزادراه و بزرگراه، حمل و نقل و خطوط ریلی را از پروژه‌هایی عنوان کرد که از این حوزه تامین مالی خواهند شد.

استاندار فارس با تاکید بر تسریع در احداث خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از جنوب کشور به شیراز خواستار توسعه پالایشگاه شیراز شد که مورد موافقت وزیر نفت قرار گرفت.

اتصال ساکنان‌ فارس به شبکه فیبر نوری

‌ایمانیه همچنین در دیدار‌های جداگانه‌ای با معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر حل مسائل استان شد.

استاندار فارس در دیدار با ‌منصوری، مصوبات دور اول سفر رئیس ‌جمهور‌ را پیگیری کرد و درخواست‌های مرتبط با سفر دوم آیت الله رئیسی را با ایشان در میان گذاشت.

وی  در دیدار با ‌عیسی زارع پور ضمن توافق در خصوص احداث مرکز بزرگ داده در شهر صدرا، بر لزوم پوشش تلفن همراه و اینترنت راه‌های عبور عشایر و ایل رو‌ها تاکید کرد که با نظر مثبت وزیر ‌ارتباطات دستورات لازم جهت انجام آن صادر شد.

در این دیدار همچنین تسریع در اتصال شهروندان ساکن شهر‌های استان به فیبر نوری، جهت افزایش چند 10برابری سرعت اینترنت موارد توافق استاندار فارس و وزیر کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان