کد خبر: ۱۵۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس عنوان کرد:

حمایت ۸۱۲ پرستار فارس از فرزندان معنوی

اقبال اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون پرستاران حامی، بیش از ۲۴ میلیون تومان به حساب یکهزار و ۹۶۱ فرزند معنوی خود واریز کردند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،افسانه اقبال رئیس اداره اکرام کمیته امداد فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون پرستاران حامی، بیش از ۲۴ میلیون تومان به حساب یکهزار و ۹۶۱ فرزند معنوی خود واریز کردند.

وی افزود: هفته گذشته و به مناسبت گرامیداشت روز ولادت عقیله النساء زینب کبری(س) و همچنین روز پرستار از همراهی و همکاری ۸۱۲ پرستار استان به پاس حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تجلیل شد.

 اقبال با بیان اینکه پرستاران با تلاش حوزه مدیریت پرستاری از سنوات گذشته همواره در کنار امداد بوده و در ترویج فرهنگ حسنه انفاق این نهاد مقدس را یاری کردند، افزود: در حال حاضر ۸۱۲ پرستار در سراسر استان از ۱۹۶۱ فرزند معنوی خود حمایت کرده و شادی را با آنان تقسیم می‌کنند.

رئیس اداره اکرام تصریح کرد: بیشترین تعداد پرستان حامی از شهرستان فسا هستند که امیدواریم بتوانیم در این کار بزرگ معنوی شاهد افزایش حامیان از اقشار و اصناف مختلف باشیم.

وی  عنوان کرد: اکنون تعداد ۱۲۷ هزار و ۳۶۰ حامی از بیش از ۲۸ هزار فرزند حمایت می‌کنند که پیش تر ذکر شد ۸۱۲ نفر از آنان از پرستاران هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۴ میلیون تومان به حساب فرزندان خود واریز کردند.

انتهای پیام/ف
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرا ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان