کد خبر: ۱۵۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۱
شیرازی ها هم آمده اند؛

حضور یکپارچه اهالی سومین حرم اهل بیت(ع) در راهپیمایی ۹ دی

اینجا شیراز است سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و حضور پر شور مردمان ولایتمداری که همواره پای اسلام، انقلاب، کشور و رهبرشان ایستاده اند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

 حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید و به همین خاطر مردم آگاه کشورمان هر ساله روز نهم دی ماه با حضور در راهپیمایی و شعار مرگ بر فتنه گر ، به دنیا اعلام میکنند که بر سر کشور و دین و اعتقادشان با هیچ کس مماشات نخواهند کرد.

امروز جمعه ۹ دی مردم استان فارس و شهر شیراز نیز همزمان با سراسر کشور به خیابانها آمده اند تا با همبستگی و انسجام خود به جهانیان بگویند ما به خاطر حفظ دین، کشور، ولایت و اقتدار سرزمینمان تا پای جان ایستاده ایم.

هر چند اعلام شده بود این مراسم از ساعت ۱۰ آغاز میشود اما از دقایقی قبل تر پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ از هر قشری آمده اند تا حضور پر شور خود را به دنیا نشان دهند.

در حاشیه این مراسم با چند تن از اهالی شیراز گفتگو کردیم .

خانم ذوالانوار در گفتگو با خبرنگار ما هدف از شرکت در راهپیمایی ۹ دی را سرکوب فتنه های دشمنان عنوان کرد و گفت: ما تا ابد و تا زنده هستیم به پای انقلاب و آرمانهای شهدا ایستاده ایم و به دشمن میگویم هیچ گاه نخواهد توانست به اهداف شوم خود که سرنگونی انقلاب اسلامی است برسد.

محمد رضا دیلمی نوجوان ۱۷ ساله ای که به همراه پدر، مادر و برادر کوچک ترش در این راهپیمایی شرکت کرده است خطاب به رسانه های معاند گفت: فکر نکنید با تبلیغات دروغین میتوانید ذهن نسل جوان ما را مسموم کنید.

وی افزود: سالهاست دستشان برایمان رو شده و دیگر به نیرنگ هایشان توجه نمی کنیم.

آقای محمدی که از قشر فرهنگیان شیراز است نیز اظهار کرد: حماسه یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت واقعه‌ای فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

حسن احمدی امروز را روز عبور از فتنه و توطعه های دشمن دانست و افزود: مردم ما با حضور خود مشتی بر دهان استکبار زدند.

محسن حسینی جوان ۳۰ ساله ی شیرازی گفت: ملت ایران اسلامی در طول تاریخ همواره نشان داده‌اند که دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و ثابت کرده‌اند که هرگز فریب آنان را نخواهند خورد و دشمنان را زیر پا خواهند گذاشت

خانم رضوانی هم هدف از شرکت در این مراسم را نشان دادن اقتدار کشور دانست و گفت: از آنجایی که روز 9 دی حاصل خون شهداست به همین دلیل باید هر ساله این روز بزرگ را گرامی بداریم و امروز در این حماسه حضور یافتم تا به ندای رهبرم لبیک گویم.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان