کد خبر: ۱۵۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
وصیت نامه شهیدهاشمی‌نژاد:

این دنیا پلی است جهت گذشتن و چه سعادتی از شهادت بالاتر

در وصیت نامه‌‏اش خواندم این دنیا پلی است جهت گذشتن‌وچه‌سعادتی‌از‌شهادت بالاتر که انسان با شناخت کامل از راهش تداوم بخش راه سالار شهیدان حضرت امام حسین {علیه السلام} باشد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، انچه در این بخش قطعه شهدامی‌خوانید وصیت نامه شهید علیرضا هاشمی نژاد از شهدای شهرستان فسا می‌باشد.

بخشی از وصیت نامه شهیدعلیرضاهاشمی‌نژادبه شرح ذیل است:

باسمه تعالی

 خداوندا  اگر در این جهان لیاقت زیارت آقایم  حضرت امام حسین علیه السلام نصیبم نگردید از درگاه بی نیازت، توفیق زیارت و شفاعت از آن وجود مقدس را در جهان باقی مسئلت می نمایم .

این دنیا پلی است جهت گذشتن‌و‌چه‌سعادتی از شهادت بالاتر که انسان با شناخت کامل از راهش تداوم بخش راه سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام باشد .

خداوند متعال فرموده است: وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا و آنها که در راه ما(با خلوص نیّت)جهاد کنندقطعاً به‌راه‌های‌خود،هدایتشان خواهیم کرد.

و مزد‌جهاد در راه خداوند متعال شهادت در راهش است مطمئن باشیدکه رفتن از این دنیا رفتن از زندان است و در آن جهان است که انسان از بند تمایلات و هواهای نفسانی راحت است و در پیشگاه خداوند متعال روزی می خورد امیدوارم خداوند متعال شما را اجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید و عاقبت شما را ختم به خیر گرداند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان