کد خبر: ۱۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

اختصاص ٧ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس‌گفت: بیش از‌٧میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی به مناطق محروم فارس اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس درکارگروه آموزش و پرورش فارس‌گفت: از جمله تالیفاتی که توسط آموزش و پرورش استان فارس انجام شده می‌توان به کتاب والدین یار اشاره کرد که این کتاب بر اساس سند چشم‌انداز آموزش و پرورش تدوین شده و در اختیار والدین قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ایجاد عدالت اجتماعی در استان فارس بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زدایی برای مناطق محروم در نظر گرفته شده و این اعتبارات نیز به آنان پرداخت شد.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بیش از ٢۵ هزار نفر در کنکور سال ١۴٠٢ در مرحله اول شرکت کرده و این آزمون با امنیت کامل برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین ادامه داد:طرح مسجد، مدرسه، خانه از جمله طرح‌های است که در ارزیابی مدیران مدارس نقش ویژه ای دارد این در حالی است که مقرر شده تا مدارس ارتباط مستمر و مستقیمی با مساجد داشته باشند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ١۴ گانه قرآن مجید در استان فارس با حضور بیش از ۷ هزار دانش آموز خبر داد.

عسکری تاکید کرد: با توجه به مهاجرت بخشی از دانش آموزان از سیستم آموزش و پرورش، این اداره کل طرحی با عنوان دیپلماسی دانش آموزی در میان کشورهای اسلامی تدوین کرده که به دستگاه‌های مربوطه نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/
منبع: مهر
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان